Zadania:
- koordynowanie działań w obszarze utrzymania i rozwoju systemów zabezpieczenia technicznego oraz fizycznego Spółki
- nadzór nad prawidłową eksploatacją i obsługą systemów technicznych
- zarządzanie i obsługa incydentów bezpieczeństwa, prowadzenie postępowań wyjaśniających, współpraca z organami ścigania, inicjowanie oraz wprowadzanie usprawnień i planów naprawczych
- organizacja pracy oraz nadzór i kontrola jakości usług świadczonych
- przez dostawców zewnętrznych w zakresie usług bezpieczeństwa, w tym ochrona fizyczna stała, grupy i patrole interwencyjne, usługa monitoringu wizyjnego i in.
- inicjowanie, kreowanie oraz współpraca we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań z zakresu zarządzania bezpieczeństwem
- przeprowadzanie kontroli i audytów bezpieczeństwa, opracowywanie oraz wdrażanie procedur i dokumentacji bezpieczeństwa
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe, preferowane techniczne
- 3 lata doświadczenia w branży security (obszar instalacji, utrzymania, rozwoju technicznych oraz fizycznych systemów bezpieczeństwa)
- niekaralność
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego w zakresie dostępu do informacji niejawnych mile widziane
- prawo jazdy kat. B
- umiejętność koordynowania prac zespołu ekspertów z różnych dziedzin
- rozwinięte zdolności w zakresie komunikacji i współpracy
- odpowiedzialność i zaangażowanie
Oferujemy:
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w prestiżowej i stabilnej firmie będącej głównym operatorem technicznym naziemnej sieci radiowo-telewizyjnej w Polsce i liderem w zakresie dostarczania rozwiązań multimedialnych
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjny system premiowania
- nowoczesne narzędzia pracy
- hybrydowy system pracy
- szeroką ofertę szkoleniową
- możliwość rozwoju w roli trenera wewnętrznego
- bezpłatną naukę języka angielskiego
- dostęp do aplikacji z audiobookami i e-bookami
- płatny program poleceń pracowniczych
- akcje charytatywne
- integracje, rajdy górskie
- dodatkowe dni wolne na działalność w ramach wolontariatu
- prywatną opiekę medyczną
- platformę benefitową
- kartę sportową
- program ubezpieczeniowy ze składką inwestycyjną opłacaną przez pracodawcę
- dofinansowanie wypoczynku
- pożyczki na cele mieszkaniowe
Poznaj
Emitel S.A.
Emitel S.A. jest głównym operatorem naziemnej sieci radiowo-telewizyjnej w Polsce. Dzięki nam oglądasz naziemną telewizję cyfrową i słuchasz radia. Projektujemy i instalujemy najnowocześniejsze systemy łączności bezprzewodowej, tworzymy inteligentne miasta i włączamy się w prace nad siecią 5G.
Naszą siłą są ludzie, a sukcesy które osiągamy są efektem współpracy zmotywowanego i zaangażowanego Zespołu ludzi z pasją, gotowych do realizacji każdego wyzwania. W pracy cenimy przyjazną atmosferę i otwarte relacje. Propagujemy zdrowy styl życia i wspieramy zachowanie równowagi życiowej. Dostarczamy wielu możliwości rozwoju - realizujemy praktyki studenckie i płatne staże, zapewniamy program wdrożeniowy, szkolenia specjalistyczne i interpersonalne.
Pracujemy w biurach w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Gdańsku, Lublinie oraz w wielu obiektach technicznych, zlokalizowanych na terenie całej Polski.
Emitel jako pracodawca był wielokrotnie wyróżniany. Zostaliśmy uhonorowani tytułami Solidnego Pracodawcy, Pracodawcy Przyjaznego Pracownikom, Pracodawcy Godnego Zaufania, Odpowiedzialnego i Przyjaznego Pracodawcy, Inwestora w Kapitał Ludzki. Od kilku lat corocznie uzyskujemy certyfikat TOP EMPLOYER POLSKA.
Więcej o nas na www.emitel.pl