Dla jednego z naszych Klientów - spółki specjalizującej się głównie w kompleksowych usługach energetycznych i multitechnicznych dla obiektów przemysłowych, komercyjnych i logistyczno magazynowych poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Koordynator ds. szkoleń
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
Koordynacja organizacji szkoleń w projekcie wdrożenia systemu HR (zgodnie z założeniami i harmonogramem projektu) w zakresie:
- koordynacji i udziału w opracowaniu i aktualizowaniu Katalogu szkoleń realizowanych w projekcie;
- koordynacji i udziału w opracowaniu i aktualizowaniu harmonogramu/grafiku szkoleń realizowanych w projekcie;
- koordynacji i udziału w wyborze i wdrożeniu trenerów wewnętrznych;
- nadzoru i monitoringu prawidłowej realizacji usług szkoleniowych oraz przygotowania materiałów szkoleniowych;
- dbania o optymalne dopasowywanie szkoleń do potrzeb pracowników, rekomendowania rozwiązań i metod;
- raportowania, oceny realizacji szkoleń;
- wsparcia działań komunikacyjnych;
- organizacji szkoleń dla pracowników w tym uzgodnienia programów i terminów szkoleń, logistyka szkoleń, rejestracja danych dot. szkoleń, prowadzenie rozliczeń finansowych organizowanych szkoleń.
Wymagania:
- min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- umiejętność prowadzenia spotkań, negocjacje, znajomość rynku szkoleniowego,
- gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych (1-2 w miesiącu),
- wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność współpracy,
- wysoka kultura osobista,
- odpowiedzialność.
Atutem będzie:
- wykształcenie wyższe w obszarze HR/Organizacja/Administracja
Oferujemy:
- Zatrudnienie na postawie umowy o pracę za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej,
- Możliwość pracy w systemie zdalnym,
- Pracę w pełnym wymiarze godzin,
- Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego,
- Atrakcyjny pakiet świadczeń pracowniczych, w tym ubezpieczenie NNW, opiekę medyczną oraz dofinansowanie do karty Multisport,
- System benefitów pozapłacowych.