Bergen Group Amia rekrutuje oraz zatrudnia wykwalifikowanych pracowników w przemyśle stoczniowym.
Naszą misją jest zatrudnianie najlepszych pracowników do realizacji projektów na terenie Europy w oparciu o najwyższe standardy pracy. Profesjonalizm i wysoka jakość świadczonych usług jest fundamentem, na którym chcemy budować długotrwałe relacje z naszymi partnerami.
Firma posiada bardzo solidną strukturę organizacyjną, która jest gwarancją jakości oferowanych usług. Ponadto, każdy klient jest traktowany indywidualnie dzięki wypracowaniu kompleksowej oferty dostosowanej do potrzeb naszych klientów.
Koordynator ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: Gdynia
Stanowiska:
- Poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami spółki głównie na rynkach zagranicznych,
- Pozyskiwanie nowych klientów poprzez promowanie usług firmy w zakresie zadań rekrutacyjnych oraz leasingu pracowniczego,
- Budowanie trwałych relacji biznesowych z obecnymi klientami spółki,
- Tworzenie i wdrażanie strategicznych planów sprzedaży,
- Przygotowywanie ofert oraz prezentowanie optymalnych rozwiązań dla partnerów i klientów firmy,
- Bezpośrednie raportowanie do Dyrektora Zarządzającego.
- Wykształcenie wyższe kierunkowe,
- Minimum 4 letnie doświadczenie sprzedażowe ,
- Mile widziana znajomość rynku skandynawskiego w zakresie sprzedaż usług pośrednictwa pracy,
- Umiejętność przygotowywania ofert sprzedażowych oraz negocjacji,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie),
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (środowisko Windows, pakiet MS Office),
- Dyspozycyjność i elastyczność, gotowość do częstych wyjazdów zagranicznych,
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, orientacja na potrzeby klienta,
- Samodzielność, kreatywność i samodyscyplina.
UWAGA! Znajomość języka norweskiego będzie dodatkowym atutem.
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- System premiowania i nagród za ponadprzeciętne wyniki,
- Duże możliwości rozwoju,
- Pracę w ustabilizowanej firmie z relacjami norweskimi.