HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Koordynator ds. Sprzedaży z językiem francuskim
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: 1112710
Dla naszego klienta, międzynarodowej organizacji działającej w branży transportowo-logistycznej, poszukujemy osób na stanowisko Koordynatora ds. Sprzedaży z językiem francuskim.
Praca polega na wspieraniu Działów Sprzedaży zlokalizowanych w Europie oraz przygotowywaniu raportów i prezentacji biznesowych zawierających dane dot. sprzedaży. Koordynator jest również odpowiedzialny za procesowanie dokumentacji według standardów firmy, organizowanie i koordynację eventów i komunikację pomiędzy wewnętrznymi działami.
Obowiązki:
Wsparcie zespołów sprzedażowych
Monitorowanie wyników sprzedaży zgodnie z procedurami, przy pomocy dostępnych narzędzi
Dotrzymywanie deadlinów
Tworzenie, dostarczanie i analiza raportów
Kontakt i wsparcie managerów
Organizacja eventów sprzedażowych
Zapewnianie ekspertyzy technicznej
Wprowadzanie nowych procesów i tworzenie wzorów e-maili
Obowiązki administracyjne takie jak przyjęcie nowych pracowników
Udział w cotygodniowych rozmowach z koordynatorami onsite
W razie potrzeby komunikacja z nowymi i stałymi klientami
Wymagania:
Znajomość języka francuskiego - min. B2
Znajomość języka angielskiego – min. B2
Zdolność pracy pod presją czasu i umiejętność dotrzymywania deadlinów
Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Power Point)
Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym
Wiedza z zakresu sprzedaży będzie dodatkowym atutem
Firma oferuje:
Pakiet benefitów (prywata opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, voucher obiadowy)
Karty podarunkowe
Zniżki
Pracę w międzynarodowym środowisku
Możliwość otrzymania dofinansowania na dodatkowe kursy, szkolenia i studia (Tuition Assistance)
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV w j. angielskim.
Praca polega na wspieraniu Działów Sprzedaży zlokalizowanych w Europie oraz przygotowywaniu raportów i prezentacji biznesowych zawierających dane dot. sprzedaży. Koordynator jest również odpowiedzialny za procesowanie dokumentacji według standardów firmy, organizowanie i koordynację eventów i komunikację pomiędzy wewnętrznymi działami.
Obowiązki:
Monitorowanie wyników sprzedaży zgodnie z procedurami, przy pomocy dostępnych narzędzi
Dotrzymywanie deadlinów
Tworzenie, dostarczanie i analiza raportów
Kontakt i wsparcie managerów
Organizacja eventów sprzedażowych
Zapewnianie ekspertyzy technicznej
Wprowadzanie nowych procesów i tworzenie wzorów e-maili
Obowiązki administracyjne takie jak przyjęcie nowych pracowników
Udział w cotygodniowych rozmowach z koordynatorami onsite
W razie potrzeby komunikacja z nowymi i stałymi klientami
Wymagania:
Znajomość języka angielskiego – min. B2
Zdolność pracy pod presją czasu i umiejętność dotrzymywania deadlinów
Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Power Point)
Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym
Wiedza z zakresu sprzedaży będzie dodatkowym atutem
Firma oferuje:
Karty podarunkowe
Zniżki
Pracę w międzynarodowym środowisku
Możliwość otrzymania dofinansowania na dodatkowe kursy, szkolenia i studia (Tuition Assistance)
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV w j. angielskim.