W branży Automotive jesteśmy na rynku od ponad 30-stu lat. Nasze działania dostosowane są do potrzeb każdego Klienta, a oferta ściśle dopasowanych rozwiązań, pozwala przedstawić szeroki pakiet usług. Jesteśmy kompetentni, a jednocześnie elastyczni. Te cechy gwarantują owocną współpracę w zakresie optymalizacji i ochrony zasobów na długie lata. Stosując się do Know-how i dysponując ponad 30-letnim doświadczeniem, pragniemy wychodzić poza utarte schematy, nawet przewyższając oczekiwania naszych Klientów. Nieustannie kontrolujemy wszelkie procesy i zabezpieczamy poszczególne efekty naszej pracy powstające podczas realizacji danego projektu. Każdy pracownik z osobna, jak i cały dział są odpowiedzialni zarówno za jakość, zadowolenie Klienta oraz współpracę opartą na lojalności. Nasze motto brzmi: „Świadczenie usług to dla nas nie tylko zadowolenie Klienta, ale również wartościowy i sięgający w przyszłość rozwój Klienta".
W związku z szybką ekspansją na rynku Grupa Clavey zatrudni od zaraz:
REGION DOLNEGO ŚLĄSKA / GÓRNEGO ŚLĄSKA / MAŁOPOLSKI
Kandydaci na to stanowisko powinni spełniać następujące wymagania:
-
wykształcenie wyższe techniczne,
-
znajomość języka niemieckiego lub angielskiego na poziomie co najmniej średniozaawansowanym,
-
doświadczenie zawodowe w branży Automotive,
-
bardzo dobra organizacja pracy,
-
zaangażowanie i determinacja,
-
komunikatywność,
-
wysoka kultura osobista,
-
umiejętność wyszukiwania i wykorzystywania okazji biznesowych,
-
odporność na stres oraz umiejętność działania pod presją czasu,
-
umiejętność zarządzania i rozwijania silnego zespołu,
-
odpowiedzialność i zdyscyplinowanie (stanowisko samodzielne),
-
znajomość MS Office,
-
prawo jazdy kat. B.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
-
aktywne pozyskiwanie nowych klientów dla Grupy Clavey oraz opiekę nad dotychczasowymi klientami Spółek,
-
aktywną sprzedaż usług technicznych oferowanych przez Spółki Grupy Clavey,
-
reprezentowanie interesów firmy poprzez podtrzymywanie i rozwijanie pozytywnych kontaktów handlowych z kontrahentami i klientami firmy,
-
planowanie, wdrażanie i kontrolowanie działań sprzedażowych,
-
przeprowadzanie rozmów handlowych,
-
tworzenie i opracowywanie ofert handlowych przy ścisłej współpracy z pozostałymi działami firmy,
-
prowadzenie negocjacji i finalizację kontraktów,
-
analizowanie rynku w celu poszukiwania nowych szans na rozwój sprzedaży,
-
zbieranie i opracowywanie informacji o rynku,
-
obsługę klientów zewnętrznych,
-
kierowanie zespołem kilku pracowników (docelowo),
-
opracowanie własnego Business Planu (cykliczny Terminplan do akceptacji).
Kandydatom oferujemy:
-
atrakcyjne wynagrodzenie z indywidualnie określonymi warunkami – podstawa + premia,
-
zatrudnienie na pełen etat na umowę o pracę,
-
zadaniowy system czasu pracy,
-
samochód służbowy,
-
wdrożenie kandydata w działach firmy w Swarzędzu koło Poznania,
-
pracę w stale rozwijającym się rodzinnym przedsiębiorstwie,
-
możliwość udziału przy tworzeniu nowych przedsięwzięć.