Inter Cars S.A. to największy dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo - Wschodniej. Od maja 2004 r. spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Celem strategicznym Inter Cars S.A. jest utrzymanie pozycji lidera w Europie Środkowo-Wschodniej.
Zakres obowiązków:
- Budowa i poszerzanie oferty części zamiennych do skrzyń biegów i przekładni pojazdów ciężarowych, autobusów, AGRO, budowlanych
- Odpowiedzialność za swój region sprzedaży
- Aktywna sprzedaż asortymentu
- Współpraca z innymi działami i wsparcie działu sprzedaży
- Realizacja planów sprzedażowych w regionie wsparcia
- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie oferty długofalowej współpracy
- Monitoring i analiza rynku pod kątem szans sprzedażowych
- Raportowanie pracy w CRM
- Budowanie i kreowanie wizerunku firmy w regionie wsparcia
Oczekujemy:
- Doświadczenia w obszarze sprzedaży - mile widziane doświadczenie w obszarze motoryzacji
- Znajomości lokalnego rynku pojazdów ciężarowych
- Znajomości podstawowej budowy pojazdów ciężarowych
- Podstawowej znajomości pakietu MS Office
- Znajomości rynku części zamiennych do skrzyń biegów i przekładni będzie dodatkowym atutem
- Prawa jazdy kategorii B
- Stabilne warunki zatrudnienia oparte o Umowę o pracę
- Wynagrodzenie składające się z podstawy oraz premii uzależnionej od wyników sprzedaży
- Niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer, samochód służbowy)
- Możliwość korzystania z benefitów pozapłacowych
- Zniżka na części w grupie Inter Cars S.A.
- Ciekawe wyzwania, możliwość wszechstronnego rozwoju zawodowego
- Szkolenia podnoszące kwalifikacje
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia