Najnowsze oferty pracy

  • Account Coordinator

    MAOBI Group   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 9 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Kontakt z pracownikami tymczasowymi, zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików. Wpływ na zespołową realizacje projektów rekrutacyjnych z obszaru transportu. Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych oraz aspektami ich codziennej pracy na terenie Niemiec...
  • Koordynator Pracowników Tymczasowych

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zakres obowiązków Zarządzanie czasem pracy i układanie grafików dla pracowników tymczasowych Realizacja projektów rekrutacyjnych z obszaru transportu; Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych Analiza aktualnych potrzeb rekrutacyjnych we współpracy z Account Managerem; Budowanie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Kierownik ds. rekrutacji Gdańsk
Koordynator ds. Rekrutacji i Employer Brandingu

Koordynator ds. Rekrutacji i Employer Brandingu

Apteki Gemini
Gdańsk
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1283 dni temu

Apteki Gemini obecne są na rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała nasza pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś jesteśmy jedną z największych sieci aptecznych, a nasze apteki zlokalizowane są na terenie całego kraju. Od 2008 roku prowadzimy również Aptekę Internetową www.aptekagemini.pl. Naszą misją jest bycie jak najbliżej Pacjentów i  dostarczanie usług farmaceutycznych na najwyższym poziomie.

Koordynator ds. Rekrutacji i Employer Brandingu
Miejsce pracy: Gdańsk
Będziesz odpowiedzialny za:
  • samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych przy wykorzystaniu różnych źródeł i technik rekrutacji (średnio około 15-20 procesów miesięcznie),
  • odpowiedzialność za proces komunikacji wewnętrznej w firmie; szczególnie koordynacja działań w systemie Intranet oraz wydawanie biuletynu wewnętrznego,
  • tworzenie planów komunikacyjnych oraz strategii Employer Brandingowej,
  • rozwój kanałów komunikacji w tym: Intranetu, Social Mediów, LinkedIn,
  • wspieranie menadżerów w budowaniu profili rekrutacyjnych oraz wdrażaniu dobrych praktyk HR,
  • koordynacja współpracy z dostawcami usług rekrutacyjnych/outsourcingu,
  • realizacja innych projektów Hr-owych np. targi pracy, działania CSR we współpracy z działem PR,
  • pełnienie roli key-usera, w projektach wdrożenia nowych systemów w obszarze HR.
Oczekujemy:
  • doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych, minimum 3 letnie,
  • praktyczna wiedza na temat metod i narzędzi rekrutacyjnych,
  • doświadczenie w obszarze koordynowania komunikacji wewnętrznej – w tym zarządzanie Intranetem,
  • doświadczenie we wdrażaniu systemów w obszarze HR,
  • nastawienie na rezultat i proaktywność w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań,
  • doświadczenie w realizowania pomysłów EB oraz tych usprawniających procesy HR.
Zapewniamy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • w pełni stacjonarną pracę na samodzielnym stanowisku przy realizacji ciekawych projektów,
  • benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie,
  • możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Gemini Polska Sp. z o.o.

Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś pod marką Gemini działa ponad 300 aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od kilkunastu lat prowadzimy również dostępną dla naszych Pacjentów z każdego miejsca w Polsce platformę zdrowia Gemini.pl.

Nasza misja to być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem od zawsze było i jest dostarczanie usług farmaceutycznych i realizowanie potrzeb Pacjentów na najwyższym poziomie.

Kim jesteśmy?

Apteki Gemini to fachowi Farmaceuci, których na co dzień wspiera zespół specjalistów z wielu dziedzin, m.in.: administracji, kadr, HR, IT, sprzedaży, księgowości, marketingu, rozwoju i finansów. Każdego dnia skupiamy się na rozwoju naszych aptek stacjonarnych i platformy Gemini.pl, zarówno pod kątem efektywnego wypełniania zadań, jak i budowania zaangażowanego zespołu.

Centrala Gemini Polska znajduje w Gdańsku, przy ul. Grunwaldzkiej 411.

Nazwa Gemini oznacza bliźnięta, dlatego czujemy się podwójnie zobowiązani do troski o naszych Pacjentów. Jesteśmy liderami w zakresie promowania idei opieki farmaceutycznej, która uzupełniać ma kompleksową troskę o zdrowie pacjenta. Udzielamy się w ramach lokalnych inicjatyw charytatywnych i pomocowych, a także dążymy do tego, by dbać o środowisko i zdrowie planety.

Jako rozwijający się zespół poszukujemy ciągle nowych wyzwań. Cenimy inicjatywę, którą szybko przekuwamy w działanie. Jesteśmy odważni i pewni w swoich działaniach, a ambitne projekty realizujemy w zgranych, interdyscyplinarnych zespołach specjalistów, bo sukces i ciągły rozwój wpisane są w filozofię firmy. Tworzymy duży i jednocześnie zgrany zespół - również poza pracą lubimy grać zespołowo, czego dowodem jest powstanie naszego sportowego Gemini Team. Dbamy o przyjazną atmosferę, nie obowiązuje u nas dress code, wszyscy jesteśmy ze sobą na „ty”.

Jeżeli jesteś osobą pełną zaangażowania, pomysłów, pasji i optymizmu, zapraszamy do odwiedzenia zakładki z naszymi ofertami pracy. Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!

Podobne oferty

  • Account Coordinator

    MAOBI Group   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 9 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Kontakt z pracownikami tymczasowymi, zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików. Wpływ na zespołową realizacje projektów rekrutacyjnych z obszaru transportu. Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych oraz aspektami ich codziennej pracy na terenie Niemiec...
  • Koordynator Pracowników Tymczasowych

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zakres obowiązków Zarządzanie czasem pracy i układanie grafików dla pracowników tymczasowych Realizacja projektów rekrutacyjnych z obszaru transportu; Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych Analiza aktualnych potrzeb rekrutacyjnych we współpracy z Account Managerem; Budowanie...