Apteki Gemini obecne są na rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała nasza pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś jesteśmy jedną z największych sieci aptecznych, a nasze apteki zlokalizowane są na terenie całego kraju. Od 2008 roku prowadzimy również Aptekę Internetową www.aptekagemini.pl. Naszą misją jest bycie jak najbliżej Pacjentów i dostarczanie usług farmaceutycznych na najwyższym poziomie.
- samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych przy wykorzystaniu różnych źródeł i technik rekrutacji (średnio około 15-20 procesów miesięcznie),
- odpowiedzialność za proces komunikacji wewnętrznej w firmie; szczególnie koordynacja działań w systemie Intranet oraz wydawanie biuletynu wewnętrznego,
- tworzenie planów komunikacyjnych oraz strategii Employer Brandingowej,
- rozwój kanałów komunikacji w tym: Intranetu, Social Mediów, LinkedIn,
- wspieranie menadżerów w budowaniu profili rekrutacyjnych oraz wdrażaniu dobrych praktyk HR,
- koordynacja współpracy z dostawcami usług rekrutacyjnych/outsourcingu,
- realizacja innych projektów Hr-owych np. targi pracy, działania CSR we współpracy z działem PR,
- pełnienie roli key-usera, w projektach wdrożenia nowych systemów w obszarze HR.
- doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych, minimum 3 letnie,
- praktyczna wiedza na temat metod i narzędzi rekrutacyjnych,
- doświadczenie w obszarze koordynowania komunikacji wewnętrznej – w tym zarządzanie Intranetem,
- doświadczenie we wdrażaniu systemów w obszarze HR,
- nastawienie na rezultat i proaktywność w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań,
- doświadczenie w realizowania pomysłów EB oraz tych usprawniających procesy HR.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- w pełni stacjonarną pracę na samodzielnym stanowisku przy realizacji ciekawych projektów,
- benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie,
- możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji.
Poznaj
Gemini Polska Sp. z o.o.
Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś pod marką Gemini działa ponad 300 aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od kilkunastu lat prowadzimy również dostępną dla naszych Pacjentów z każdego miejsca w Polsce platformę zdrowia Gemini.pl.
Nasza misja to być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem od zawsze było i jest dostarczanie usług farmaceutycznych i realizowanie potrzeb Pacjentów na najwyższym poziomie.
Kim jesteśmy?
Apteki Gemini to fachowi Farmaceuci, których na co dzień wspiera zespół specjalistów z wielu dziedzin, m.in.: administracji, kadr, HR, IT, sprzedaży, księgowości, marketingu, rozwoju i finansów. Każdego dnia skupiamy się na rozwoju naszych aptek stacjonarnych i platformy Gemini.pl, zarówno pod kątem efektywnego wypełniania zadań, jak i budowania zaangażowanego zespołu.
Centrala Gemini Polska znajduje w Gdańsku, przy ul. Grunwaldzkiej 411.
Nazwa Gemini oznacza bliźnięta, dlatego czujemy się podwójnie zobowiązani do troski o naszych Pacjentów. Jesteśmy liderami w zakresie promowania idei opieki farmaceutycznej, która uzupełniać ma kompleksową troskę o zdrowie pacjenta. Udzielamy się w ramach lokalnych inicjatyw charytatywnych i pomocowych, a także dążymy do tego, by dbać o środowisko i zdrowie planety.
Jako rozwijający się zespół poszukujemy ciągle nowych wyzwań. Cenimy inicjatywę, którą szybko przekuwamy w działanie. Jesteśmy odważni i pewni w swoich działaniach, a ambitne projekty realizujemy w zgranych, interdyscyplinarnych zespołach specjalistów, bo sukces i ciągły rozwój wpisane są w filozofię firmy. Tworzymy duży i jednocześnie zgrany zespół - również poza pracą lubimy grać zespołowo, czego dowodem jest powstanie naszego sportowego Gemini Team. Dbamy o przyjazną atmosferę, nie obowiązuje u nas dress code, wszyscy jesteśmy ze sobą na „ty”.
Jeżeli jesteś osobą pełną zaangażowania, pomysłów, pasji i optymizmu, zapraszamy do odwiedzenia zakładki z naszymi ofertami pracy. Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!