Najnowsze oferty pracy

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator ds. Reklamacji

Janex International Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
1574 dni temu

LIDER W BRANŻY PROFESJONALNYCH SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ

 

Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko:

Koordynator ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska:

  • Prowadzenie procesów rozpatrywania reklamacji,
  • Prowadzenie korespondencji z osobami zgłaszającymi reklamację,
  • Archiwizowanie dokumentacji w zakresie reklamacji,
  • Rozpatrywanie reklamacji,
  • Dopilnowanie wymagań czasowych w zakresie reklamacji,
  • Współpraca z innymi działami firmy w zakresie procesu rozpatrywania reklamacji.

Wymagania:

  • Umiejętność analitycznego myślenia i samodzielność w rozwiązywaniu problemów,
  • Efektywność, rzetelność, sumienność i drobiazgowość,
  • Doskonała umiejętność planowania oraz organizacji pracy własnej,
  • Otwartość na zmiany i innowacje,
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Znajomość programu Excel,
  • Miłe usposobienie i komunikatywność,
  • Odporność na stres i umiejętność pokonywania trudności,
  • Znajomość programu Comarch CDN XL będzie dodatkowym atutem,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym.

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o stabilnej sytuacji rynkowej,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Niezbędne narzędzia do pracy,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Janex International Sp. z o.o. w Warszawie (02-490) przy ul. Płomyka 2 (adres do doręczeń/adres biura: Aleje Jerozolimskie 411, 05-802 Pruszków), dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych osobowych, prawie do kontroli ich przetwarzania, w tym prawie do ich uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania oraz czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia. Oświadczam, że powyższą zgodę wyrażam dobrowolnie w celu realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacji przez spółkę Janex International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-490) przy ul. Płomyka 2.
 

Podobne oferty

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...