specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
1 dni
U nas będziesz odpowiedzialny/odpowiedzialna za: koordynację opieki nad Pacjentem w tzw. modelu szpitalnym; nadzór nad pracą Pielęgniarzy i Pielęgniarek oddziału pooperacyjnego; nadzór nad pracą Salowych oddziału; komunikację i organizację opieki nad Pacjentem; dokumentowanie...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
3 dni
Koordynacja opieki nad Pacjentem w modelu szpitalnym; Nadzór nad pracą pielęgniarzy i pielęgniarek na oddziale pooperacyjnym; Zarządzanie pracą salowych oddziału; Organizacja i komunikacja opieki nad Pacjentem; Dokumentowanie podejmowanych działań pielęgniarskich;
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
4 dni
zarządzanie zespołem wspierającym, obsługa reklamacji i raportowanie, nadzorowanie jakości pracy zespołu, przygotowywanie i analiza zestawień finansowych, zapewnienie sprawnego funkcjonowania centrum w czasie dyżuru.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: monitorowaniu pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół, przygotowywaniu raportów, analiz i zestawień...
kierownik/koordynator umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
10 dni
Prowadzenie i rozwijanie zespołu obsługi klienta; Monitorowanie wyników i realizacja KPI ustalonych przez klientów; Zapewnienie jasnej i efektywnej komunikacji w zespole; Docenianie i nagradzanie najlepszych pracowników; Współudział w rekrutacji i wdrożeniu nowych członków zespołu;
Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie; Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych; Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań naprawczych. Budowanie relacji z klientami i partnerami...
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca stacjonarna
dyrektor umowa o pracę pełny etat
16 godz.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak najwyższych wyników jakościowych, organizację obsługi Pacjentów Premium oraz Pacjentów...
Jesteśmy pracodawcą, który stwarza możliwości dla osób o różnym profilu zawodowym. Zatrudniamy specjalistów z obszaru sprzedaży, marketingu, IT i digital, a także redaktorów, autorów i trenerów.
WSiP oferuje nowoczesne i kompleksowe rozwiązania edukacyjne dla nauczycieli, uczniów i rodziców we wszystkich obszarach edukacji przedszkolnej, szkolnej i pozaszkolnej. Dzięki produktom cyfrowym i multimedialnym oraz nowoczesnym podręcznikom wspieramy procesy edukacyjne na wszystkich poziomach systemu edukacji ucznia od 3 do 20 roku życia, jak również w szkolnictwie zawodowym.
W związku z rozwojem Ośrodka Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych (ORKE) dla którego organem prowadzącym jest WSiP, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Koordynator ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Coordinator)
Miejsce pracy: Warszawa
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta
Koordynowanie pracy zespołu specjalistów ds. obsługi klienta
Współpraca z Konsultantami ds. sprzedaży szkoleń ORKE
Współpraca z trenerami ORKE
Raportowanie sukcesów klienta wg wewnętrznych standardów
Oczekiwania:
Budowanie standardów pracy zespołu w oparciu o ideę customer success
Doświadczenie w budowaniu efektywnych procesów pro-klienckich w zespole
Dbałość o szczegóły i umiejętność analitycznego myślenia
Bardzo znajomość narzędzi Pakietu MS Office, w tym głównie, MS Excell, MS Outlook, MS Teams
Umiejętność planowania i organizacji czasu pracy podległego zespołu
Komunikatywność i wysoka kultura osobista
Pozytywne nastawienie i otwartość na współpracę
Oferujemy:
Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji
Umowę o pracę i system premiowy
Pracę hybrydową (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie)
Możliwość rozwoju kompetencji na stanowisku
Prywatną opiekę medyczną z możliwością rozszerzenia pakietu dla swojej rodziny oraz dodatkowe benefity (ubezpieczenie na życie, karta sportowa)
Zatrudniamy 600 pracowników, rocznie mamy ponad dwa tysiące współpracowników. Pracujemy w różnorodnych zespołach nastawionych na współpracę i innowacyjność.
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
1 dni
U nas będziesz odpowiedzialny/odpowiedzialna za: koordynację opieki nad Pacjentem w tzw. modelu szpitalnym; nadzór nad pracą Pielęgniarzy i Pielęgniarek oddziału pooperacyjnego; nadzór nad pracą Salowych oddziału; komunikację i organizację opieki nad Pacjentem; dokumentowanie...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
3 dni
Koordynacja opieki nad Pacjentem w modelu szpitalnym; Nadzór nad pracą pielęgniarzy i pielęgniarek na oddziale pooperacyjnym; Zarządzanie pracą salowych oddziału; Organizacja i komunikacja opieki nad Pacjentem; Dokumentowanie podejmowanych działań pielęgniarskich;
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
4 dni
zarządzanie zespołem wspierającym, obsługa reklamacji i raportowanie, nadzorowanie jakości pracy zespołu, przygotowywanie i analiza zestawień finansowych, zapewnienie sprawnego funkcjonowania centrum w czasie dyżuru.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: monitorowaniu pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół, przygotowywaniu raportów, analiz i zestawień...
kierownik/koordynator umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
10 dni
Prowadzenie i rozwijanie zespołu obsługi klienta; Monitorowanie wyników i realizacja KPI ustalonych przez klientów; Zapewnienie jasnej i efektywnej komunikacji w zespole; Docenianie i nagradzanie najlepszych pracowników; Współudział w rekrutacji i wdrożeniu nowych członków zespołu;
Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie; Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych; Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań naprawczych. Budowanie relacji z klientami i partnerami...
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca stacjonarna
dyrektor umowa o pracę pełny etat
16 godz.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak najwyższych wyników jakościowych, organizację obsługi Pacjentów Premium oraz Pacjentów...
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379