Ogłoszenie numer: 542698, z dnia 2014-11-04
NAVU Sp. z o.o. jako operator telekomunikacyjny świadczący usługi dostępu do sieci Internet i TV w technologii FTTH dla klienta końcowego poszukuje kandydatów na stanowisko:
Koordynator ds. obsługi klienta i marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Koordynator ds. obsługi klienta i marketingu - jego zadaniem jest koordynacja, usprawnianie i nadzorowanie pracy personelu biura oraz koordynacja usług obsługi klienta oferowanych przez firmę, mająca na celu dbałość o satysfakcję i zaspokojenie konsumenckich potrzeb klientów. Zapewnia wysoki poziom usług świadczonych klientom oraz nieustanne podnoszenie jakości oferowanych usług lub towarów.
Opis stanowiska i zakres obowiązków:
-
usprawnianie, organizacja czynności i procedur dotyczących obszarów obsługi klienta,
-
organizowanie i nadzór pracy personelu podległego z działu obsługi klienta,
-
przegląd i rozpatrywanie żądań, wniosków, skarg oraz reklamacji klientów,
-
monitorowanie zamówień, umów, faktur klienckich,
-
telefoniczna oraz bezpośrednia obsługa klienta,
-
koordynacja nad obiegiem dokumentów w celu zapewnienia pełnej terminowości i zgodności zamówień klienckich,
-
przygotowywanie raportów z działalności biura obsługi klienta, jako pomoc dla kierownictwa,
-
nadzorowanie systemów informacji marketingowej takich jak: badanie i analiza rynku, badanie satysfakcji klientów oraz jakości obsługi itp.
-
opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych,
-
przygotowywanie planów działań promocyjnych oraz materiałów reklamowych,
-
obsługa strony internetowej przez Web-CMS,
-
współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług i produktów.
Wymagania
-
wykształcenie wyższe lub licencjat, preferowane kierunki: ekonomiczne, marketingowe lub handlowe,
-
ukończone specjalistyczne kursy z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta, będą dodatkowym atutem,
-
dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale obsługi klienta lub w dziale sprzedaży,
-
doświadczenie w kierowaniu zespołem,
-
praca w środowisku CRM,
-
doskonałe zdolności komunikacyjne,
-
umiejętności interpersonalne,
-
umiejętność pracy w stresie oraz radzenia sobie z "trudnymi klientami",
-
wysokie zdolności organizacyjne, analityczne oraz planistyczne,
-
twórcze i elastyczne podejście do rozwiązywanych problemów,
-
Prawo Jazdy kat. B.
Oferujemy
-
Ciekawą pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie w branży telekomunikacyjnej,
-
miłą i przyjazną atmosferę pracy,
-
samodzielność w działaniu,
-
pracę zespołową.