Najnowsze oferty pracy

  • Ekspert / Ekspertka ds. strategii i innowacji

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Kreowanie i monitoring realizacji strategii i kierunków rozwoju obszaru Digital; Monitorowanie i analizowanie działań konkurencji oraz trendów na rynku pod kątem innowacyjnych rozwiązań technologicznych i biznesowych; Analiza potencjału biznesowego i możliwości zastosowania...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kłodzko    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu Warszawa
Koordynator ds. obsługi klienta i marketingu

Koordynator ds. obsługi klienta i marketingu

NAVU Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
3718 dni temu

Ogłoszenie numer: 542698, z dnia 2014-11-04

NAVU Sp. z o.o. jako operator telekomunikacyjny świadczący usługi dostępu do sieci Internet i TV w technologii FTTH dla klienta końcowego poszukuje kandydatów na stanowisko:

Koordynator ds. obsługi klienta i marketingu

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

Koordynator ds. obsługi klienta i marketingu - jego zadaniem jest koordynacja, usprawnianie i nadzorowanie pracy personelu biura oraz koordynacja usług obsługi klienta oferowanych przez firmę, mająca na celu dbałość o satysfakcję i zaspokojenie konsumenckich potrzeb klientów. Zapewnia wysoki poziom usług świadczonych klientom oraz nieustanne podnoszenie jakości oferowanych usług lub towarów.

 

Opis stanowiska i zakres obowiązków:

  • usprawnianie, organizacja czynności i procedur dotyczących obszarów obsługi klienta,

  • organizowanie i nadzór pracy personelu podległego z działu obsługi klienta,

  • przegląd i rozpatrywanie żądań, wniosków, skarg oraz reklamacji klientów,

  • monitorowanie zamówień, umów, faktur klienckich,

  • telefoniczna oraz bezpośrednia obsługa klienta,

  • koordynacja nad obiegiem dokumentów w celu zapewnienia pełnej terminowości i zgodności zamówień klienckich,

  • przygotowywanie raportów z działalności biura obsługi klienta, jako pomoc dla kierownictwa,

  • nadzorowanie systemów informacji marketingowej takich jak: badanie i analiza rynku, badanie satysfakcji klientów oraz jakości obsługi itp.

  • opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych,

  • przygotowywanie planów działań promocyjnych oraz materiałów reklamowych,

  • obsługa strony internetowej przez Web-CMS,

  • współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług i produktów.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe lub licencjat, preferowane kierunki: ekonomiczne, marketingowe lub handlowe,

  • ukończone specjalistyczne kursy z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta, będą dodatkowym atutem,

  • dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale obsługi klienta lub w dziale sprzedaży,

  • doświadczenie w kierowaniu zespołem,

  • praca w środowisku CRM,

  • doskonałe zdolności komunikacyjne,

  • umiejętności interpersonalne,

  • umiejętność pracy w stresie oraz radzenia sobie z "trudnymi klientami",

  • wysokie zdolności organizacyjne, analityczne oraz planistyczne,

  • twórcze i elastyczne podejście do rozwiązywanych problemów,

  • Prawo Jazdy kat. B.

Oferujemy

  • Ciekawą pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie w branży telekomunikacyjnej,

  • miłą i przyjazną atmosferę pracy,

  • samodzielność w działaniu,

  • pracę zespołową.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Ekspert / Ekspertka ds. strategii i innowacji

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Kreowanie i monitoring realizacji strategii i kierunków rozwoju obszaru Digital; Monitorowanie i analizowanie działań konkurencji oraz trendów na rynku pod kątem innowacyjnych rozwiązań technologicznych i biznesowych; Analiza potencjału biznesowego i możliwości zastosowania...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kłodzko    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379