Zadania: Praca w międzynarodowym środowisku, w ścisłej współpracy z innymi działami centralnymi i organizacją terenową; Zarządzanie zamówieniami na nowe pojazdy, od zamówienia do dostawy do klienta oraz zapewnienie optymalnego czasu cykli i zwiększanie zadowolenia klientów; Nadawanie...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: aktywne poszukiwanie nowych odbiorców i kanałów sprzedaży zagranicznej; nawiązywanie, utrzymywanie oraz rozwijanie relacji biznesowych z partnerami zagranicznymi; sporządzanie ofert handlowych, negocjowanie umów oraz warunków handlowych; pomoc przy weryfikacji wymogów...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku, odpowiedzialna będzie za: sporządzanie bieżących raportów i ich analizę; realizację planu dostaw; alokację zapasu; tworzenie zamówień oraz kontrolę ich realizacji; współpracę z działem produkcji; współpracę z działem zakupów;
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
6 dni
Wyzwania, dzięki którym nie będzie miejsca na nudę: Aktywna sprzedaż usług logistyki kontraktowej, realizacja budżetu sprzedażowego; Budowanie oraz utrzymanie długofalowych relacji z klientami; Sporządzanie kalkulacji cenowych i przygotowywanie ofert handlowych; Współpraca z innymi...
Zakres obowiązków: Wdrażanie projektów logistycznych, w tym współpraca z IT w zakresie rozwoju oraz wdrażania nowych technologii informatycznych; Analizowanie i monitorowanie realizacji procesów, projektów i zadań pod kątem skuteczności osiągania założonych celów; Planowanie,...
Czym będziesz się zajmować? Przygotowywanie kalkulacji i ofert transportowych. Organizacja transportów samochodowych całopojazdowych i częściowych. Optymalizacja wykorzystania pojazdów w ramach realizacji zleceń i czasu pracy kierowcy. Planowanie i monitorowanie przebiegu dostawy w tym...
Your role: The Transport Operations Planner performs the day-to-day transport management process (e.g. shipment planning, execution control, FBA support etc.). Uses the Lead Logistics Partner route planning tools to organize transports handed over by customer sites or their vendors for all transport...
Twój zakres zadań: Budowa i planowanie sieci dystrybucyjnej w Polsce i Europie, rozbudowa istniejących rozwiązań transportowych; Współpraca z klientami, magazynami i dostawcami usług przewozowych; Organizowanie i koordynowanie wysyłek i dostaw; Podejmowanie działań wspierających...
Twój zakres obowiązków: kompleksowa organizacja oraz koordynacja działań z obszaru logistyki; zadania związane z monitoringiem poziomu realizacji usług logistycznych, obsługa reklamacji logistycznych; udział w międzynarodowych projektach w obszarze logistyki realizowanych w Polsce i...
Zakres zadań: Rozliczanie z pracy kierowców i przewoźników w zakresie listów przewozowych, wykazów ładunkowych, dokumentów zwrotnych i pobrań oraz wysyłka kopii listów przewozowych; Korespondencja z kontrahentami w sprawach związanych z realizacją usług; Współpraca z klientami i...
Zadania: Praca w międzynarodowym środowisku, w ścisłej współpracy z innymi działami centralnymi i organizacją terenową; Zarządzanie zamówieniami na nowe pojazdy, od zamówienia do dostawy do klienta oraz zapewnienie optymalnego czasu cykli i zwiększanie zadowolenia klientów; Nadawanie...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: aktywne poszukiwanie nowych odbiorców i kanałów sprzedaży zagranicznej; nawiązywanie, utrzymywanie oraz rozwijanie relacji biznesowych z partnerami zagranicznymi; sporządzanie ofert handlowych, negocjowanie umów oraz warunków handlowych; pomoc przy weryfikacji wymogów...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku, odpowiedzialna będzie za: sporządzanie bieżących raportów i ich analizę; realizację planu dostaw; alokację zapasu; tworzenie zamówień oraz kontrolę ich realizacji; współpracę z działem produkcji; współpracę z działem zakupów;
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
6 dni
Wyzwania, dzięki którym nie będzie miejsca na nudę: Aktywna sprzedaż usług logistyki kontraktowej, realizacja budżetu sprzedażowego; Budowanie oraz utrzymanie długofalowych relacji z klientami; Sporządzanie kalkulacji cenowych i przygotowywanie ofert handlowych; Współpraca z innymi...
Zakres obowiązków: Wdrażanie projektów logistycznych, w tym współpraca z IT w zakresie rozwoju oraz wdrażania nowych technologii informatycznych; Analizowanie i monitorowanie realizacji procesów, projektów i zadań pod kątem skuteczności osiągania założonych celów; Planowanie,...
Czym będziesz się zajmować? Przygotowywanie kalkulacji i ofert transportowych. Organizacja transportów samochodowych całopojazdowych i częściowych. Optymalizacja wykorzystania pojazdów w ramach realizacji zleceń i czasu pracy kierowcy. Planowanie i monitorowanie przebiegu dostawy w tym...
Your role: The Transport Operations Planner performs the day-to-day transport management process (e.g. shipment planning, execution control, FBA support etc.). Uses the Lead Logistics Partner route planning tools to organize transports handed over by customer sites or their vendors for all transport...
Twój zakres zadań: Budowa i planowanie sieci dystrybucyjnej w Polsce i Europie, rozbudowa istniejących rozwiązań transportowych; Współpraca z klientami, magazynami i dostawcami usług przewozowych; Organizowanie i koordynowanie wysyłek i dostaw; Podejmowanie działań wspierających...
Twój zakres obowiązków: kompleksowa organizacja oraz koordynacja działań z obszaru logistyki; zadania związane z monitoringiem poziomu realizacji usług logistycznych, obsługa reklamacji logistycznych; udział w międzynarodowych projektach w obszarze logistyki realizowanych w Polsce i...
Zakres zadań: Rozliczanie z pracy kierowców i przewoźników w zakresie listów przewozowych, wykazów ładunkowych, dokumentów zwrotnych i pobrań oraz wysyłka kopii listów przewozowych; Korespondencja z kontrahentami w sprawach związanych z realizacją usług; Współpraca z klientami i...