Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. organizacji i obsługi szkoleń

    KDK Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    koordynacja organizacji szkoleń, webinarów, konferencji; pomoc w realizacji bieżących projektów agencji; prowadzenie negocjacji cenowych z podwykonawcami; prowadzenie spotkań biznesowych z klientami; budżetowanie, prowadzenie dokumentacji projektowej;
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator ds. Konferencji i Bankietów

Novotel i ibis Kraków Centrum
Kraków
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
95 dni temu

Novotel i ibis Kraków Centrum

Koordynator ds. Konferencji i Bankietów
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: KOR/0924/UP
Twoja misja:

Obecnie poszukujemy Koordynatora ds. Konferencji i Bankietów, który stanie się częścią naszego zespołu dla którego gościnność jest przede wszystkim dziełem serca.

W swojej pracy będziesz planował/ła i nadzorował/ła pracę zespołu obsługi kelnerskiej podczas konferencji i eventów. Będziesz prawdziwym gospodarzem, dbającym o profesjonalizm i wysoką jakość usług oraz tworzenie atmosfery dającej Gościom poczucie rzetelności i zaopiekowania. Twoim zadaniem będzie również przewidywanie potrzeb naszych Gości i działanie proaktywne, by zapewnić  im bezproblemowy przebieg wydarzenia.

Wymagania:

Jeśli posiadasz umiejętności organizacyjne i jesteś zorientowany/a na wysoką jakość usług oraz dążenie do osiągania wyznaczonych rezultatów, wyślij nam swoje CV. Nasz zespół to ludzie z otwartą postawą na rozwój i zdobywanie nowych umiejętności. Twoje doświadczenie w pracy w hotelarstwie będzie Twoim dodatkowym atutem. Skupimy się na Twoich umiejętnościach i pasjach, a rzeczą najważniejszą będzie Twoje nastawienie i chęć rozwoju.

Ze swojej strony zapewnimy Ci:
  • umowę o pracę
  • stabilne warunki zatrudnienia w największej sieci hotelowej
  • wsparcie Dyrekcji
  • premie półroczne, dofinansowanie do wypoczunku i świadczenia świąteczne
  • Medicover i Multisport
  • spotkania integracyjne
  • obiady pracownicze
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • karty zniżkowe na pobyty w hotelach sieci na całym świecie
  • wygodny uniform
  • program poleceń pracowniczych – jeśli zatrudnimy kogoś, kogo polecisz, wynagrodzimy Ci to finansowo
 

Poznaj

Accor

Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.

Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.

Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.

Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. organizacji i obsługi szkoleń

    KDK Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    koordynacja organizacji szkoleń, webinarów, konferencji; pomoc w realizacji bieżących projektów agencji; prowadzenie negocjacji cenowych z podwykonawcami; prowadzenie spotkań biznesowych z klientami; budżetowanie, prowadzenie dokumentacji projektowej;