Koordynator ds. Jakości Produktów

AGATA Spółka Akcyjna
Katowice
specjalista (mid) / kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
3 dni temu

O nas

Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.

Spotkajmy się i poznajmy bliżej!

Poznaj nas bliżej: https://www.youtube.com/watch?v=m7FoN5Igp74

Koordynator ds. Jakości Produktów
Miejsce pracy: Katowice
Twój zakres obowiązków
  • Kontrola terminowości realizacji reklamacji przez Producentów;
  • Analiza reklamacji pod kątem powtarzających się wad jakościowych i wdrażanie działań korygujących we współpracy z Producentami;
  • Udział w kontrolach jakości towarów;
  • Raportowanie wykonanej pracy do przełożonego;
  • Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w firmie oraz dbałość o majątek firmy.
Nasze wymagania
  • Znajomość problematyki gwarancji i rękojmi;
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne;
  • Samodzielność, rzetelność;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Umiejętność obsługi komputera, w tym praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office;
  • Czynne prawo jazdy kat. B.;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Mile widziane
  • Znajomość produktów branży meblowej.
To oferujemy
  • Stabilne warunki zatrudnienia;
  • Możliwość rozwoju;
  • Prywatna opieka medyczna Medicover;
  • Pakiet sportowy Medicover Sport;
  • Grupowe ubezpieczenie zdrowotne;
  • Wczasy pod gruszą;
  • Bonus Bożonarodzeniowy;
  • Zniżki pracownicze;
  • Bezpłatny parking;
  • Brak dress codu;
  • Prezent urodzinowy.

„Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne (np. pocztą tradycyjną bądź elektroniczną) do Agata Spółka Akcyjna z siedzibą w Katowicach (40-203) przy Al. Roździeńskiego 93 (dalej „Administrator”) bądź poszczególnych salonów Agata, wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Administratora Twoich dodatkowych danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym (m. in. przesłanym CV, wypełnianym formularzu, itp.) w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, które to dane wykraczają poza zamknięty katalog określony postanowieniami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych do niej. Takimi dodatkowymi danymi mogą być - oczekiwane wynagrodzenie, zdjęcie w CV, jak również w sytuacjach gdy nie jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku – wykształcenie, kwalifikacje zawodowe bądź przebieg dotychczasowego zatrudnienia.”
Aplikuj teraz
 

Poznaj

AGATA Spółka Akcyjna

Agata S.A. to sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 21 wielkopowierzchniowych salonów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów.

Podobne oferty

  • Zastępca Kierownika Działu Kas i Obsługi Klienta

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Koszalin, ul. Syrenki 1    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Realizacja celów biznesowych poprzez efektywne zarządzanie podległym działem. Dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru. Współudział w zarządzaniu zespołem pracowników, motywowanie i dbałość o ich rozwój. Nadzorowanie...
  • Kierownik Działu Kas i Obsługi Klienta

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie z obowiązującymi standardami, procedurami i instrukcjami; Odpowiedzialność i realizacja celów operacyjnych i kluczowych wskaźników operacyjnych; Zarządzanie...