Szukamy energicznej, mobilnej osoby gotowej na nowe wyzwania w dynamicznym, międzynarodowym środowisku.
Kto nie miał wcześniej do czynienia z naszą branżą, mógł o nas nie słyszeć. Dostarczamy innowacyjne narzędzia, technologie, oprogramowanie i usługi dla globalnej branży budowlanej. Jesteśmy dumni z naszego liczącego 75 lat dziedzictwa oraz międzynarodowej renomy naszych przełomowych produktów i pierwszorzędnych usług. Nasza firma, zatrudniająca 24 000 osób w ponad 120 krajach, to idealne miejsce, by zaprezentować się z jak najlepszej strony, podnosząc jednocześnie swoje umiejętności, rozwijając się zawodowo i kształtując karierę.
Nasze miejsce pracy, to innowacyjne i dynamiczne środowisko, w którym inspirujemy się nawzajem poprzez entuzjazm i pozytywną energię.
Koordynator ds. Implementacji Usług będzie odpowiedzialny za kompleksowe wdrażanie usług Hilti oraz zapewnienie Klientom pełnego wsparcia. Wymaga to bliskiej, partnerskiej współpracy z Klientem, udzielania pomocy w działaniach bieżących oraz prowadzenia szkoleń z zakresu usług Hilti. Będziesz odpowiedzialny za zespół ds. implementacji usług, a zatem Twoim zadaniem będzie koordynacja ich pracy, rekrutacja oraz rozwój kompetencji Specjalistów ds. Obsługi Klienta poprzez bieżące monitorowanie postępów realizacji wyznaczonych celów oraz ustalanie dróg rozwoju zawodowego. Do Twoich zadań będzie należało również ustawiczne i proaktywne poszukiwanie możliwości optymalizacji procesów na podstawie zebranych danych i feedbacku od Klientów. Na tym stanowisku będziesz miał możliwość podejmowania kluczowych decyzji oraz zbudowania efektywnego, zmotywowanego i zaangażowanego zespołu.
Gwarantujemy pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie. Od samego początku naszej współpracy wytyczamy razem jasną ścieżkę rozwoju zawodowego. Zapewnimy Ci atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet socjalny i szkoleniowy oraz odpowiednie narzędzia pracy, w tym samochód służbowy.
Nasz zespół to grono dobrze dobranych osobowości i w tym właśnie kryje się sekret różnorodności, innowacyjności i produktywności naszej firmy. Dlatego nic nie szkodzi, jeśli nie masz wcześniejszego doświadczenia w budownictwie. W Hilti osiągniesz sukces dzięki swoim umiejętnościom, osobowości i pracy zespołowej, a doświadczenie w branży budowlanej ma drugorzędne znaczenie.
- wyższego wykształcenia,
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
- znajomości nowych technologii i swobody w korzystaniu z nowoczesnych rozwiązań,
- doświadczenia lub predyspozycji w zarządzaniu pracą zespołu, wyznaczaniu zadań i wspieraniu w ich realizacji,
- umiejętności budowania długofalowych relacji z Klientami,
- wysokich zdolności analitycznych i interpersonalnych,
- doświadczenia w prowadzeniu szkoleń indywidualnych lub grupowych,
- gotowości do podróżowania po całej Polsce i za granicą,
- energii, odwagi i zaangażowania.