Rhenus Contract Logistics S.A. jest częścią międzynarodowego koncernu skupiającego ponad 290 oddziałów na całym świecie z ponad 16 tysiącami pracowników, świadczącego pełen wachlarz usług logistycznych. Posiadamy Regionalne Centra Dystrybucyjne w stolicach głównych regionów handlowych w Polsce: Gdańsk (północna Polska), Poznań (region Wielkopolski i Polska północno-zachodnia), Wrocław (Dolny Śląsk), Dąbrowa Górnicza (Górny Śląsk i Polska Południowo-wschodnia), Teresin koło Sochaczewa (Polska centralna i wschodnia) oraz biuro spedycyjne w Łodzi (Polska centralna). Dysponujemy dynamicznie rozwijającymi się i dostosowanymi do potrzeb, nowoczesnymi powierzchniami magazynowymi. W związku z rozwojem firmy Rhenus w Polsce prowadzimy rekrutację na stanowisko Koordynatora ds. Home Delivery/spedytora do oddziałów na terenie całego kraju.
- planowanie usług home services do realizacji,
- koordynacja procesów sprzedażowych i posprzedażowych (serwis usług/reklamacje),
- wsparcie nowych projektów (projektowanie i wycena),
- nadzorowanie przebiegu łańcucha dostaw (wejście/wyjście),
- kontakt z klientami oraz wycena usług wartości dodanej do usług podstawowych.
- Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku pracy,
- Pełne zaangażowanie,
- Nastawienie na rozwój,
- Dyspozycyjność,
- Samodzielność, wiedza w zakresie sektora usług B2B oraz B2C (rynek budowlany - meblowy),
- Nienaganne umiejętności interpersonalne/komunikacyjne,
- Umiejętność rozpoznawania potrzeb klienta,
- Wiedza z zakresu procesów reklamacyjnych,
- Umiejętności prosprzedażowe
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Pracę na samodzielnym stanowisku,
- Zapewniamy wsparcie (szkolenia),
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Satysfakcjonujące warunki płacowe.