ID DROP to jedyna francusko-polska agencja komunikacji, która oferuje klientom cały wachlarz usług w zakresie digital marketingu i nowoczesnej komunikacji.
Działamy w Polsce już od 6 lat i pomogliśmy ponad 40 francuskim, polskim i międzynarodowym markom zwiększyć ich widoczność na rynku i stworzyć od zera lojalne grono zaangażowanych Klientów.
W pracy stawiamy na dobrą atmosferę, zaangażowanie i wspólne świętowanie naszych sukcesów. Wspieramy się nawzajem i traktujemy każdego klienta wyjątkowo.
Koordynator ds. content marketing i social media
Miejsce pracy: Warszawa
Wynagrodzenie:
- 7000 - 9000 PLN netto – B2B
- 6000 - 7500 PLN brutto – umowa zlecenie
Opis stanowiska:
- współtworzenie strategii komunikacji SM dla klientów agencji
- tworzenie i realizacja harmonogramu publikacji postów, stories, reels, (Ig, Fb, LinkedIn)
- samodzielne prowadzenie firmowych kanałów SM
- redagowanie artykułów, informacji prasowych oraz treści do stron www, kampanii mailingowychi reklam dla klientów agencji
- udział w tworzeniu i uruchomianiu płatnych kampanii reklamowych SM dla klientów agencji we współpracy z innymi członkami zespołu (tworzenie materiałów reklamowych i redagowanie treści)
- dbanie o jakość oraz poprawność językową przygotowywanych treści
- przygotowywanie nowych, kreatywnych rozwiązań dla promocji naszej agencji
- praca na wyznaczonych KPI
- monitorowanie światowych trendów i standardów w zakresie content marketing ciągle rozwijających się SM
Jesteś idealnym kandydatem jeśli:
- masz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kont firmowych po stronie agencji lub klienta – warunek konieczny
- bardzo dobrze posługujesz się jęz. angielskim w mowie i piśmie (poziom C1 warunek konieczny)
- znasz programy i aplikacje mobilne do tworzenia ciekawego contentu (Canva, ChatGPT, CapCut)
- doskonale posługujesz się językiem polskim, masz „lekkie pióro”, nienaganną znajomość zasad ortografii, stylistyki i składni języka polskiego
- masz podstawową wiedzę na temat SEO i korzyści płynących z pozycjonowania
- dbasz o detale i dużą skrupulatność w redagowaniu tekstów
- wykazujesz inicjatywę w działaniu, zaangażowanie i kreatywność
- masz wysokie umiejętności komunikacyjne
- doskonale organizujesz swój czas i potrafisz pracować nad kilkoma projektami na raz
- znasz trendy w SM oraz pakiet MS Office (Word, Excel, Power Point)
- cechują Cię samodzielność, obowiązkowość i terminowość
Czekają na Ciebie:
- atrakcyjne (i adekwatne do doświadczenia) wynagrodzenie
- praca w trybie hybrydowym (3 dni z biura)
- możliwość realizacji własnych pomysłów i bycia odpowiedzialnym za wynik
- współpraca w zgranym, międzynarodowym zespole specjalistów
- nowoczesna przestrzeń biurowa w Centrum Praskim Koneser
- imprezy firmowe
- pakiet benefitów
- przyjazna atmosfera pracy w miejscu, gdzie wszyscy jesteśmy po imieniu, ścieżka decyzyjna jest krótka, a zamiast skomplikowanych procedur stawiamy na efektywność
- do wyboru forma współpracy B2B ( 7 000 -9 000 netto) lub umowa zlecenia (6 000- 7500 brutto) lub stawka godzinowa.