Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Dla naszego klienta – Międzynarodowej Firmy z branży Automotive, zlokalizowanej na Dolnym Śląsku poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator ds. BHP
Miejsce pracy: Jelcz-Laskowice, Oława, Świdnica Strzelin, Wrocław, Środa Śląska
Zakres obowiązków:
- Zapewnienie zgodności procesów BHP z przepisami prawa, wytycznymi firmy i najlepszymi praktykami
- Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych oraz udział w kontrolach zewnętrznych z zakresu BHP
- Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP
- Udział w zespołach powypadkowych oraz komisjach BHP
- Organizacja i udział w przeprowadzaniu oceny ryzyka zawodowego
- Tworzenie dokumentacji BHP (procedury, instrukcje)
- Organizacja i nadzór nad przeprowadzaniem pomiarów środowiska pracy
- Nadzór nad stosowaniem środków ochronnych (zbiorowych i indywidualnych) oraz stosowaniem zasad higieny przemysłowej
- Organizacja i przeprowadzanie szkoleń z zakresu BBS
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe związane z bezpieczeństwem i higieną pracy
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (minimum roczny staż w obszarze BHP)
- Umiejętność efektywnego komunikowania się i współpracy z różnymi grupami zawodowymi
- Umiejętność pracy w zespole
- Bardzo dobra organizacja pracy, terminowość w realizacji zadań
- Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym, w tym języka branżowego
- Gotowość do częstych podróży służbowych na terenie Polski
Oferujemy:
-
Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia, w tym szeroki pakiet dodatków socjalnych oraz benefitów
-
Bezpieczne miejsce pracy w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym
-
Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie, będącej częścią międzynarodowego koncernu