Wydawnictwo Pedagogiczne Operon Sp. z o.o. jest jednym z liderów rynku edukacyjnego w Polsce.
Każdego dnia wspieramy tych, którzy wiedzę przekazują i tych, którzy ją zdobywają. Wierzymy, że dzięki temu rozwijamy się sami.
Poszukujemy wewnętrznie dojrzałych i kreatywnych osób, które dołączą do naszego zespołu. Obecnie czekamy na osobę, która uzupełni go na stanowisku:
Koordynator Contact Centre
Miejsce pracy: Gdynia
Od osób aplikujących na to stanowisko oczekujemy:
- doświadczenia na stanowisku kierowniczym w środowisku Contact Centre
- doświadczenia w pracy z systemami CRM
- doświadczenia w organizowaniu akcji telemarketingowych
- doskonałych zdolności organizacyjnych
- wysokich kompetencji interpersonalnych
- samodzielności, elastyczności i gotowości do ciągłego rozwoju
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za:
- efektywne kierowanie pracą Contact Centre (30 pracowników)
- projektowanie oraz wdrażanie procesów w środowisku Contact Centre
- rozwój kampanii marketingowych w obszarze CRM
- dobrą współpracę Contact Centre z działami marketingu i sprzedaży
- zarządzanie jakością danych
- efektywne motywowanie, szkolenie i zarządzanie podległym zespołem
Czego możesz się spodziewać?
- środowiska pracy, które wspiera kreatywność i samodzielność w doświadczonej i uznanej na rynku firmie
- rozwoju poprzez stawianie nowych, ambitnych wyzwań i poszerzania swej wiedzy
- ciągłego kwestionowania utartych schematów
- pracy z zespołem, który tworzą głęboko dojrzali ludzie osiągający sukces poprzez współpracę
- atrakcyjnych i elastycznych warunków zatrudnienia