Twoją rolą będzie: przedstawianie oferty usług medycznych z zakresu zabiegów operacyjnych ortopedycznych i laryngologicznych, zapewnienie kompleksowej organizacji procesów związanych z przygotowania pacjenta do operacji oraz przyjęcia na oddział, bezpośrednia obsługa Pacjentów oraz...
Twój zakres obowiązków: organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, organizacja szybkiego, skutecznego oraz prawidłowego procesu...
Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i egzekwowanie procedur kasowo-księgowo-finansowych obowiązujących w dziale; odpowiedzialność za bezpieczeństwo i wiarygodność przepływu zakupionych towarów przez kasy; gwarantowanie profesjonalnej obsługi klientów oraz przestrzeganie...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) / kierownik/koordynator
5 dni
Prezentacja oferty usług medycznych – zabiegi ortopedyczne i laryngologiczne. Organizacja procesu przygotowania pacjenta do operacji i przyjęcia na oddział. Bezpośrednia obsługa pacjentów oraz kontakt telefoniczny i mailowy.
Zadania: Zarządzanie i odpowiedzialność za zespół działu obsługi klienta oraz działu rejestracji próbek (zespół kilkunastoosobowy) Umiejętność zarządzania zespołami rozproszonymi w kilku lokalizacjach; Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami; Nadzorowanie...
Egzekwowanie obowiązujących procedur kasowo-księgowo-finansowych. Nadzór nad bezpiecznym i prawidłowym przepływem towarów na liniach kasowych. Zapewnienie klientom wyjątkowej jakości obsługi, w tym obsługi reklamacji i zwrotów. Analiza wskaźników ekonomicznych i implementacja strategii...
Klient portalu Praca.pl
Poznań
praca stacjonarna
dziś wygasa
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
12 dni
Zarządzanie zespołem obsługi klienta i rejestracji próbek. Koordynowanie pracy zespołów w różnych lokalizacjach. Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami. Nadzorowanie współpracy z laboratoriami oraz innymi działami. Obsługa zapytań, reklamacji i zarządzanie...
Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak najwyższych wyników jakościowych, organizację obsługi Pacjentów Premium oraz Pacjentów...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Nadzorowanie zespołu, aby wszyscy pracownicy w pełni przestrzegali wymagań bezpieczeństwa Foundever oraz klienta. Dbanie o wypełnianie przez zespół wskaźników KPI. Kultywowanie kultury otwartej komunikacji w teamie. Wynagradzanie członków zespołów,...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
2 dni
Nadzór nad zespołem i przestrzeganiem standardów Odpowiedzialność za realizację kluczowych wskaźników KPI; Budowanie kultury otwartej komunikacji w zespole; Motywowanie i nagradzanie pracowników osiągających najlepsze wyniki; Wsparcie w procesie wdrażania nowych pracowników;
Wydawnictwo Pedagogiczne Operon Sp. z o.o. jest jednym z liderów rynku edukacyjnego w Polsce. Każdego dnia wspieramy tych, którzy wiedzę przekazują i tych, którzy ją zdobywają. Wierzymy, że dzięki temu rozwijamy się sami.
Poszukujemy wewnętrznie dojrzałych i kreatywnych osób, które dołączą do naszego zespołu. Obecnie czekamy na osobę, która uzupełni go na stanowisku:
Koordynator Contact Centre
Miejsce pracy: Gdynia
Od osób aplikujących na to stanowisko oczekujemy:
doświadczenia na stanowisku kierowniczym w środowisku Contact Centre
doświadczenia w pracy z systemami CRM
doświadczenia w organizowaniu akcji telemarketingowych
doskonałych zdolności organizacyjnych
wysokich kompetencji interpersonalnych
samodzielności, elastyczności i gotowości do ciągłego rozwoju
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za:
efektywne kierowanie pracą Contact Centre (30 pracowników)
projektowanie oraz wdrażanie procesów w środowisku Contact Centre
rozwój kampanii marketingowych w obszarze CRM
dobrą współpracę Contact Centre z działami marketingu i sprzedaży
zarządzanie jakością danych
efektywne motywowanie, szkolenie i zarządzanie podległym zespołem
Czego możesz się spodziewać?
środowiska pracy, które wspiera kreatywność i samodzielność w doświadczonej i uznanej na rynku firmie
rozwoju poprzez stawianie nowych, ambitnych wyzwań i poszerzania swej wiedzy
ciągłego kwestionowania utartych schematów
pracy z zespołem, który tworzą głęboko dojrzali ludzie osiągający sukces poprzez współpracę
Twoją rolą będzie: przedstawianie oferty usług medycznych z zakresu zabiegów operacyjnych ortopedycznych i laryngologicznych, zapewnienie kompleksowej organizacji procesów związanych z przygotowania pacjenta do operacji oraz przyjęcia na oddział, bezpośrednia obsługa Pacjentów oraz...
Twój zakres obowiązków: organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, organizacja szybkiego, skutecznego oraz prawidłowego procesu...
Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i egzekwowanie procedur kasowo-księgowo-finansowych obowiązujących w dziale; odpowiedzialność za bezpieczeństwo i wiarygodność przepływu zakupionych towarów przez kasy; gwarantowanie profesjonalnej obsługi klientów oraz przestrzeganie...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) / kierownik/koordynator
5 dni
Prezentacja oferty usług medycznych – zabiegi ortopedyczne i laryngologiczne. Organizacja procesu przygotowania pacjenta do operacji i przyjęcia na oddział. Bezpośrednia obsługa pacjentów oraz kontakt telefoniczny i mailowy.
Zadania: Zarządzanie i odpowiedzialność za zespół działu obsługi klienta oraz działu rejestracji próbek (zespół kilkunastoosobowy) Umiejętność zarządzania zespołami rozproszonymi w kilku lokalizacjach; Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami; Nadzorowanie...
Egzekwowanie obowiązujących procedur kasowo-księgowo-finansowych. Nadzór nad bezpiecznym i prawidłowym przepływem towarów na liniach kasowych. Zapewnienie klientom wyjątkowej jakości obsługi, w tym obsługi reklamacji i zwrotów. Analiza wskaźników ekonomicznych i implementacja strategii...
Klient portalu Praca.pl
Poznań
praca stacjonarna
dziś wygasa
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
12 dni
Zarządzanie zespołem obsługi klienta i rejestracji próbek. Koordynowanie pracy zespołów w różnych lokalizacjach. Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami. Nadzorowanie współpracy z laboratoriami oraz innymi działami. Obsługa zapytań, reklamacji i zarządzanie...
Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak najwyższych wyników jakościowych, organizację obsługi Pacjentów Premium oraz Pacjentów...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Nadzorowanie zespołu, aby wszyscy pracownicy w pełni przestrzegali wymagań bezpieczeństwa Foundever oraz klienta. Dbanie o wypełnianie przez zespół wskaźników KPI. Kultywowanie kultury otwartej komunikacji w teamie. Wynagradzanie członków zespołów,...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
2 dni
Nadzór nad zespołem i przestrzeganiem standardów Odpowiedzialność za realizację kluczowych wskaźników KPI; Budowanie kultury otwartej komunikacji w zespole; Motywowanie i nagradzanie pracowników osiągających najlepsze wyniki; Wsparcie w procesie wdrażania nowych pracowników;
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379