Miejsce pracy: Piechcin (pow. żniński)
Segment: Łańcuch Dostaw
- Koordynacja procesu przyjmowania zamówień i nadzór nad realizacją sprzedaży,
- Zarządzanie zespołem konsultantów oraz wdrażanie i szkolenie nowych pracowników,
- Analiza obecnych procesów, prowadzenie projektów w celu ich optymalizacji na podstawie trendów rynkowych,
- Zarządzanie procesami oraz standardami w komunikacji z klientem i wyszukiwanie obszarów do potencjalnej poprawy jakości obsługi klienta,
- Proponowanie i nadzorowanie wdrażania zmian w systemach informatycznych w Centrum Obsługi Klienta w celu zwiększenia procentowego udziału zamówień on-line oraz poprawy efektywności,
- Nadzorowanie przepływu informacji między działami wewnątrz firmy.
- Wykształcenie: min. średnie,
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- Min. 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta B2B,
- Wiedza na poziomie eksperckim z zakresu obsługi klienta, call center, analizy procesów, zarządzania projektami (mile widziany certyfikat PMP lub podobny),
- Obsługa pakietu MS Office na wysokim poziomie i znajomość systemów informatycznych dedykowanych do obsługi klienta oraz SAP,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1),
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- Odporność na stres oraz duża elastyczność we wdrażaniu zmian,
- Doświadczenie w logistyce i/lub spedycji będzie dodatkowym atutem,
- Mile widziana znajomość metodyki LEAN, DMAIC lub Six Sigma.
- Możliwość realizacji interdyscyplinarnych, międzynarodowych projektów i praca w dynamicznym środowisku
- Rozwój wewnątrz naszej organizacji, także w obszarach odbiegających od Twojej dotychczasowej drogi zawodowej i możliwość udziału w rekrutacjach wewnętrznych
- Umowa o pracę, opieka medyczna Medicover dla Ciebie i całej Twojej Rodziny
- Katalog szkoleń oraz indywidualnie dopasowany plan rozwoju Twoich kompetencji
- Serdeczna atmosfera pracy i koleżeńskie relacje w zespole, w którym cenimy oraz wspieramy samodzielność i inicjatywę
- Praca, dzięki której czujesz, że masz wpływ na świat - wdrażamy innowacyjne pomysły naszych pracowników
- Niezbędne narzędzia pracy, dopasowane do potrzeb i specyfiki Twojego stanowiska, praca z najnowocześniejszymi technologiami
- Możliwość angażowania się w działania wspierające społeczności lokalne i zmieniające Twoje najbliższe otoczenie
Dołącz do nas!
- jesteśmy obecni
w 90 krajach
świata - mamy 2500
nowoczesnych
zakładów - generujemy
32,6 mld CHF
sprzedaży netto - nasz zespół to
115 000 osób
na całym świecie
Poznaj nas bliżej - odwiedź www.lafarge.pl
Poznaj
Holcim Polska S.A
Holcim Polska jest producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje. Spółka oferuje m.in. niskoemisyjne cementy z rodziny ECOPlanet dla budownictwa i prefabrykacji (o 30-50% mniejszym śladzie węglowym niż czysty cement portlandzki CEM), beton ECOPact (o prawie 50% mniejszym śladzie węglowym niż standardowy beton towarowy), czy kruszywo z recyklingu ECOSource. W ofercie znajdują się również systemy podłogowe, a także rozwiązania izolacyjne przeznaczone do kompleksowej termomodernizacji.