INTERSPORT jest światową znaną i cenioną sportową marką detaliczną. INTERSPORT tworzy zespół, których łączy jedno - pasja do sportu i chęć dzielenia się nią z innymi.
Jeśli nie boisz się wyzwań, a dzień bez sportu jest dla Ciebie dniem straconym - dołącz do nas koniecznie!
OBECNIE DO NASZEGO ZESPOŁU POSZUKUJEMY
- umowa o pracę w dowolnym wymiarze etatu
- stabilność zatrudnienia
- praca zmianowa
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
- dynamiczne i przyjazne środowisko pracy
- szeroki pakiet benefitów pozapłacowych (karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie NW, zakupy oferowanych w naszej sieci produktów na preferencyjnych warunkach, lekcje internetowe języka angielskiego i niemieckiego)
Nadzór nad zespołem Biura Obsługi Klienta. Kontrola i optymalizacja procesów funkcjonujących w obszarze BOK. Realizacja ustalonych celów jakościowych i biznesowych. Inicjowanie ciągłego doskonalenia podległego Zespołu oraz szkolenie nowych pracowników. Opracowywanie zmian w procedurach biura obsługi klienta w celu utrzymania skuteczności i wydajności działań. nadzór nad przestrzeganiem procedur i oraz obowiązujących zasad.
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku minimum 2 lata
- bardzo dobra umiejętność obsługi programów komputerów pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point)
- umiejętność analitycznego myślenia
- komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole
- samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
- dokładność, systematyczność
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- znajomość branży sportowej będzie dodatkowym atutem