Koordynator Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Nysa
Rodzaj umowy: na zastępstwo
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
- koordynację działania biura obsługi klienta
- codzienną współpracę z innymi działami w firmie, w szczególności z zespołami sprzedaży oraz logistyki, w celu zapewnienia terminowej i kompleksowej realizacji zamówień
- optymalizację kosztów związanych z administracją biurową, przy jednoczesnym zapewnieniu najwyższego poziomu obsługi
- kontakt z klientem krajowym i zagranicznym w zakresie koordynacji dostaw, wyjaśniania niezgodności, awizacji i dostaw
- udzielanie informacji na temat realizowanych zamówień, prowadzenie korespondencji e-mailowej, przyjmowanie nowych zamówień, wystawianie dokumentów sprzedażowych
- aktualizację cen rabatów stałych i gazetkowych dla danego klienta oraz nadzór nad poprawnym ich zastosowaniem
- współpracę w realizowaniu i wdrażaniu projektów oraz procesów związanych z obrotem towarowym
- nadzór nad bieżącą aktualizacją danych kontrahentów w systemie SAP
- weryfikację kompletności i poprawności dokumentów oraz danych systemowych w celu sprawnego przebiegu odprawy celnej i zwolnienia towarów do obrotu.
- kompleksową obsługę celną odpraw importowych i eksportowych (standardowe odprawy, procedura uproszczona)
- monitorowanie przebiegu odpraw celnych
- przygotowanie i nadzór nad poprawnością wykonywania dokumentacji dot. łańcucha dostaw – w tym dokumentacji niezbędnej do przeprowadzania odpraw celnych
- merytoryczny nadzór nad całokształtem zagadnień i dokumentacji sprzedażowej
- sporządzanie raportów sprzedażowych oraz jakościowych
- ewidencję zamówień w systemie SAP i wystawianie faktur sprzedażowych
- analizę dokumentacji magazynowo- sprzedażowej w celu wyjaśnienia rozbieżności
Jesteś idealnym kandydatem, jeśli:
- posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- masz wiedzę z zakresu fakturowania, VAT oraz warunków Incoterms
- potrafisz obsługiwać MS Office oraz systemy SAP i WMS
- cechuje Cię sumienność i dokładność
- jesteś otwartą osobą i dbasz o dobre relacje z klientami
- potrafisz pracować pod presją czasu w trybie wielozadaniowym
- znasz język angielski w stopniu komunikatywnym
- doświadczenie w pracy w związanej z exportem towarów będzie dodatkowym atutem
Możemy Ci zaoferować:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- dobrowolne ubezpieczenie na życie oraz pakiet medyczny
- możliwość wdrażania nowych pomysłów w ramach procedur działania firmy
- dofinansowanie do wakacji oraz dodatki świąteczne