Pure Jatomi Fitness to szybko rozwijającą się sieć klubów fitness, działających w Europie Środkowej i Wschodniej oraz poza nią. W Polsce jesteśmy od 6 lat i w chwili obecnej posiadamy 36 klubów w następujących miastach: Warszawa, Łódź, Poznań, Płock, Gorzów Wlkp., Kraków, Lublin, Kielce, Wrocław, Katowice, Bytom, Gliwice, Rzeszów, Białystok, Bydgoszcz, Gdynia, Szczecin, Koszalin, Toruń.
Oferujemy:
- Dołączając do naszej firmy będziesz częścią ciekawej i dynamicznie rozwijającej się organizacji z branży sportowej. Otrzymasz bezpłatne członkostwo w naszych klubach oraz będziesz mógł korzystać z możliwości odbywania specjalnych treningów z naszym zespołem fitness.
- Wynagrodzenie 5000 zł brutto.
- Odpowiedzialność za analizę stanu bezpieczeństwa pracy w zakładzie (wszystkich klubach);
- Kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przepisów bhp, ppoż., ochrony środowiska;
- Inicjowanie, podejmowanie i wdrażanie działań zapewniających bez wypadkowość w zakładzie;
- Prowadzenie pełnej dokumentacji z zakresu BHP;
- Terminowe prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych, jak również szkoleń ochrony przeciwpożarowej. Zapewnienie, że dokumentacja BHP (w tym szkolenia) są aktualne.
- Wykonywanie oceny ryzyka zawodowego;
- Sporządzanie dokumentacji powypadkowej oraz prowadzenie rejestru wypadków;
- Opracowywanie stanowiskowych instrukcji BHP;
- Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz opracowywaniu wniosków i środków profilaktycznych, a także kontrola ich realizacji;
- Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach, na których występują czynniki szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe dobór środków ochronnych;
- Udział w odbiorach technicznych klubów;
- Udział w ocenie założeń i dokumentacji dla nowych inwestycji;
- Udział w opracowywaniu regulaminów, instrukcji dot. BHP;
- Ścisła współpraca z menedżerami klubów i doradztwo przy identyfikacji zagrożeń i ocenie ryzyka;
- Prowadzenie audytów wewnętrznych; Regularne przeglądy klubów i stanowisk pracy wraz z pisemnym protokołem informującym pracodawcę o nieprawidłowościach;
- Budowanie świadomości bezpieczeństwa i egzekwowanie przestrzegania zasad wynikających z prawnych oraz korporacyjnych przepisów BHP;
- Wypełnianie dokumentacji korporacyjnej dot. BHP;
- Sporządzanie dla pracodawcy miesięcznych i kwartalnych raportów o stanie bezpieczeństwa i higieny pracy w firmie (klubach).
- Prowadzenie rejestrów wymaganych przez Państwową Inspekcję Pracy;
- Wykonywanie tabel norm przydziału odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej;
- Współpraca z menedżerami klubów i firmami współpracującymi z pracodawcą w zakresie ochrony ppoż w celu zapewnienia przestrzegania wymagań dot. ppoż, wyposażenia klubów w wymagane urządzenia ppoż oraz świadomości pracowników w zakresie przepisów ppoż;
- Koordynowanie i kontrola pracy zespołu ds. BHP;
- Inne zadania wynikające z obowiązków ustawowo nałożonych na pracodawcę.
- Pracownikami służby bhp mogą być osoby spełniające następujące wymagania kwalifikacyjne:
a) inspektorem do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy może być osoba posiadająca zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy,
b) starszym inspektorem do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy może być osoba posiadająca:
zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 3-letni staż pracy w służbie bhp lub wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny w pracy,
- Specjalistą do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy może być osoba posiadająca wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 1 rok stażu pracy w służbie bhp, starszym specjalistą do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy może być osoba posiadająca wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 3-letni staż pracy w służbie bhp,
- Głównym specjalistą do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy może być osoba posiadająca wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 5-letni staż pracy w służbie bhp.