Czy wiesz, że Bank Pekao S.A.:
- został założony w 1929 roku i jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. To lider segmentu Private Banking oraz wiodący bank korporacyjny, w którym niemal co druga firma w Polsce prowadzi swój rachunek. Bank, obsługuje także ponad 5,5 mln klientów detalicznych. W ramach grupy kapitałowej działa kilkanaście spółek będących liderami w zakresie działalności maklerskiej, leasingu, faktoringu i inwestycji finansowych.
- jako pierwszy udostępnił w Polsce bankomat, wydał pierwszą kartę kredytową, uruchomił biuro maklerskie, zastosował w praktyce biometrię w bankowości a także wprowadził, jako pierwszy kartę wielowalutową i płatności HCE. Od 1998 roku obecny jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie - notowany w ramach indeksu WIG20.
- zatrudnia blisko 15 tys. pracowników i jest jednym z większych pracodawców w Polsce. Kolejny rok z rzędu otrzymał tytuł Top Employers. To prestiżowe wyróżnienie dla najlepszych pracodawców na rynku.
Koordynator Analityków Biznesowych
w Banku Pekao S.A.
w Banku Pekao S.A.
Pion Bankowości Małych i Średnich Przedsiębiorstw
Miejsce pracy: Poznań
Zadania:
- Koordynacja i przydział zadań spoczywających na Analitykach Biznesowych MŚP
- Nadzór nad organizacją pracy Analityków Biznesowych MŚP w Regionie we współpracy z Dyrektorami Centrów Biznesowych MŚP
- Odpowiedzialność za jakość rekomendacji, terminowe i zgodne ze standardami procesowanie transakcji kredytowych w Regionie
- Przygotowywanie rekomendacji kredytowych dla transakcji w Regionie dla Klientów MŚP
- Dbałość o jakość portfela kredytowego
- Współuczestnictwo w działaniach mających na celu wzrost sprzedaży produktów kredytowych, faktoringu, leasingu, transakcji pochodnych oraz finansowania handlu zagranicznego
Oczekiwania:
- Znajomość oferty kredytowej Banku
- Umiejętność identyfikowania potrzeb kredytowych Klientów MŚP i identyfikowania ryzyk transakcji kredytowych
- Doświadczenie w strukturyzowaniu transakcji kredytowych
- Doświadczenie w analizie finansowo-ekonomicznej Klientów na pełnej rachunkowości oraz znajomość form zabezpieczenia kredytów
- Zdolności organizacyjne i menedżerskie
- Umiejętność dzielenia się wiedzą, oceny i motywacji pracowników
- Komunikacja interpersonalna, w tym umiejętność przekazu i odbioru informacji, współpracy i współdziałania
- Skrupulatność i dokładność
- Odpowiedzialność i zdyscyplinowanie
- Dynamizm w działaniu, otwartość na zmiany i umiejętność szybkiego dostosowywania się do zmian
- Umiejętności negocjacyjne
- Etyka zawodowa i wysoka kultura osobista
Oferujemy:
- Pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będącej liderem bankowości w Polsce
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerania wiedzy
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych