DB Schenker jest liderem w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i rozwiązań logistycznych w obszarze transportu drogowego, powietrznego i morskiego.
Zakres zadań:
- Obsługa informatycznego systemu zarządzania magazynem WMS,
- Przygotowywanie prezentacji i raportów,
- Obsługa klienta, bezpośredni kontakt z klientem (mailowy i telefoniczny),
- Nadzór nad ustalonymi KPI,
- Kontrola nad prawidłową obsługą zleceń według wytycznych klienta,
- Optymalizowanie i standaryzacja procesów (zwiększanie wydajności, przestrzeganie procedur i dbałość o jakość),
- Zbieranie danych do dziennych statystyk,
- Analiza zaprojektowanych procesów pod kątem optymalizacji,
- Udział w dziennych spotkaniach operacyjnych,
- Komunikacja pomiędzy operacją, a klientem,
- Czynny udział i aktywność w obszarze Lean,
- Zgłaszanie inicjatyw pracowniczych: POP, KAIZEN,
- Składanie zamówień zakupowych na wyposażenie części biurowej oraz magazynu.
Oczekiwania wobec Kandydatów:
- Komunikatywność i kreatywność,
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- Umiejętność analitycznego myślenia - tworzenie raportów,
- Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- Umiejętność pracy samodzielnej oraz w grupie,
- Radzenie sobie z pracą pod presją czasu.
Mile widziane:
- Doświadczenie w branży logistycznej,
- Doświadczenie w obsłudze systemów klasy WMS i SAP
- Pozytywne nastawienie do pracy,
- Staranność / dokładność,
- Chęć rozwijania własnych umiejętności oraz całego zespołu,
- Nastawienie na osiąganie celów,
- Chęć podążania za standardami firmy i klienta.
Co możemy Tobie zaoferować?
- Szacunek i uczciwość,
- Brak korporacyjnej presji,
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia,
- Szeroki zakres benefitów związanych z pakietem socjalnym: karta sportowca, opieka medyczna, bony świąteczne, worksmile itd.
- Czynne uczestnictwo w budowaniu zespołu (zaangażowanie, atmosfera, odpowiedzialność),
- Zdobywanie doświadczenia i możliwość rozwoju zawodowego,
- Stabilność zatrudnienia umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia miesięczna),
- Wsparcie,
- Zestaw narzędzi niezbędnych do pracy
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16, 11-19 (naprzemiennie).
DB Schenker is acting as an Employment Agency in relation to this vacancy.
Poznaj
Schenker Sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.
Opinie pracowników
-
Irek Kaniewski
Koordynator Obsługi Logistycznej
Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.
Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT. -
Artur Piasecki
Brygadzista/ Foreman
Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.
Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy.
Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.
Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.
W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.
Proces rekrutacji
- Krok Selekcja aplikacji
- Krok Przesłanie CV
- Krok Weryfikacja CV przez dział HR
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie z przełożonym
- Krok Witaj w DB Schenker!