- Nadzór nad poprawnością danych w systemie operacyjnym oraz finansowo – księgowym w Oddziale,
- Analiza wyników oddziału od strony finansowej
- Monitorowanie rentowności wg klientów i produktów
- Wsparcie Oddziału w przygotowaniu budżetu rocznego
- Kontrola nad terminowym przygotowaniem raportów dotyczących sprzedaży, kosztów operacyjnych, personalnych, funkcjonalnych, eksploatacyjnych i strukturalnych
- Wsparcie w zakresie fakturowania sprzedaży oraz akceptacji faktur kosztowych
- Wsparcie administracyjne Oddziału – zarządzanie pocztą, składanie zamówień, nadzorowanie obiegu dokumentów
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 2 lata
- Bardzo dobra znajomość pakietu office w szczególności exel
- Umiejętności analitycznego myślenia
- Zdolność samodzielnego podejmowania decyzji oraz rozwiązywania problemów
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Znajomość tworzenia budźetu jednostki organizacyjnej – mile widziane
- Wykształcenie średnie w kierunku ekonomicznym – mile widziane
- Pracę hybrydową (po okresie wdrożenia) poniedziałek - piątek
- System benefitów: karta MultiSport, bilety do kina, teatru, imprez kulturalnych, system rabatowy, dofinansowanie do posiłków
- Opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie dla Pracownika i jego rodziny
- Pracę w przyjaznym zespole
- Ciekawą, dynamiczną pracę w firmie będącej liderem na europejskim rynku logistyki dla przemysłu i motoryzacji
Jako organizacja globalna oraz część grupy CMA CGM, różnorodność ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu; tylko odzwierciedlając kulturę, języki i lokalną wiedzę o naszych klientach, możemy odnieść sukces. Zatrudniając ludzi z różnym doświadczeniem i umiejętnościami, poszerzamy wiedzę oraz zwiększamy naszą kreatywność i innowacyjność.
Uwaga: Procesy rekrutacyjne w CEVA Logistics obejmują komunikację z kandydatami za pośrednictwem oficjalnych mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn lub za pośrednictwem adresu e-mail firmy o następującym schemacie: imię.nazwisko@cevalogistics.com. Zalecamy, nie odpowiadać na propozycje biznesowe i/lub oferty pracy pochodzące od niezaufanych nadawców.
Poznaj
CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.
ul. Hodowców 37, 43-300,
CEVA Logistics Poland
Dlaczego warto?
CEVA jest wiodącym globalnym operatorem logistycznym, dostarczającym dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji i zarządzania transportem swoim klientom na wszystkich kontynentach.
Powyżej 40,000 specjalistów jest zaangażowanych w obsługę naszych klientów. Wdrażamy najlepsze praktyki, dzięki czemu dostarczamy JAKOŚĆ i DOSKONAŁOŚĆ. Stale pracujemy nad swoim rozwojem, co przekłada się na rozwój naszej Firmy.
Proces rekrutacji
-
Krok
Przesłanie aplikacji
-
Krok
Rozmowa telefoniczna
-
Krok
Spotkanie rekrutacyjne
Opinie o pracodawcy
-
-
Katarzyna Szpałek
L&D Coordinator Poland, Polska ponad 20 lat doświadczenia w CEVA
Mam za sobą ponad 20 lat doświadczenia w CEVA. Praca w Ceva dostarcza mi ciągłych wyzwań, daje mi dużą satysfakcję i motywuje mnie do działania.
-
-
Magda Kwiatkowska
Junior Financial Controller Air&Ocean E&CE, Polska 3 lata doświadczenia w CEVA
W firmie Ceva Freight Poland jestem zatrudniona od ponad trzech lat. Praca dała mi ogromną mozliwość rozwoju, zarówno zawodowego jak i osobistego.
Jedną z rzeczy, które bardzo sobie cenię to, że firmę tworzą ludzie- zgrane zespoły, profesjonaliści w swoich dziedzinach.
Ceva stara sie przyciągać oraz kierować na drogę rozwoju swoich najlepszych pracowników. Dzięki temu jesteśmy w stanie połączyć wyjątkową atmosferę jak i najwyższą wydajność. -
-
Peter Püringer
Air & Ocean Manager, Austria 21 lat doświadczenia w CEVA
Pracę w CEVA najbardziej cenię za różnorodność codziennych zadań, świetną pracę zespołową oraz zróżnicowany charakter pracy w globalnym otoczeniu.