- Analiza danych finansowych jednostki lokalnej z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi analitycznych
- Optymalizacja i automatyzacja procesów raportowania finansowego oraz kalkulacji kosztów
- Udział w zamknięciach miesięcznych, prognozowaniu oraz budżetowaniu, z naciskiem na usprawnienia procesów
- Tworzenie raportów finansowych dla interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych, dostosowanych do ich potrzeb biznesowych
- Wsparcie kontrolingu w obszarze produkcji i łańcucha dostaw, w tym szczegółowa analiza kosztów operacyjnych i materiałowych
- Aktywne wspieranie procesów decyzyjnych poprzez dostarczanie kluczowych analiz finansowych
- Rozwój i wdrażanie nowoczesnych narzędzi planowania oraz monitorowania wyników finansowych
- Identyfikowanie obszarów do poprawy oraz rekomendowanie działań optymalizacyjnych na podstawie szczegółowych analiz
- Udział w analizach finansowych nowych projektów, wspieranie procesów innowacyjnych i inwestycyjnych
- Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego – wykorzystywana na co dzień w komunikacji
- Doświadczenie w pracy z dużymi zbiorami danych i zaawansowanymi narzędziami analitycznymi (Power BI, zaawansowana znajomość MS Excel)
- Doświadczenie w pracy z systemami ERP, znajomość ABAS ERP będzie atutem
- Wyższe wykształcenie finansowe (dodatkowe certyfikaty z zakresu finansów lub controllingu będą mile widziane)
- Silne umiejętności analityczne oraz zdolność wizualizacji danych
- Doświadczenie w automatyzacji procesów finansowych, znajomość narzędzi do analizy danych
- Umiejętność pracy zespołowej oraz doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Proaktywność, zdolność do podejmowania inicjatyw
- Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z naszym klientem
- Pracę w godzinach 8-16, możliwość elastycznego podejścia do trybu pracy w systemie hybrydowym po okresie próbnym
- Możliwość pracy w innowacyjnym i szybko rozwijającym się środowisku
- Możliwości rozwoju zawodowego, udział w strategicznych projektach, szanse na awans wewnętrzny
- Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym zespole, nastawionym na współpracę
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie szkoleń i kursów zawodowych
- Kawa/herbata w biurze
- Miejsce parkingowe dla pracowników
- Dodatkowe świadczenia socjalne
- Karty przedpłacone
- Fundusz wakacyjny
- Dofinansowanie dojazdów do pracy
- Program poleceń pracowniczych
- Możliwość uzyskania pozwoleń i licencji
Oferta dotyczy pracy stałej.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.