specjalista mid / senior / junior aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Przygotowanie analiz i raportów finansowych, sprzedażowych, zakupowych oraz produkcyjnych; Przygotowanie biznes planów lub dokumentacji / opracowań niezbędnych w celu uzyskania finansowania; Wsparcie procesu zarządzania projektami inwestycyjnymi, monitorowanie kosztów oraz ocena...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
About the department: DD&IT (Digital, Data, and IT) just redesigned the organization to be fit for the next major focus area and even more maturing our way of working by introducing even more best practices for financials controls, SW&Leasing process, analysis, reporting and benchmark into a...
Aktywny udział w kontroli i optymalizacji rozliczeń produkcyjnych oraz procesów finansowych, Analiza kosztów, nadzór nad wydatkami, aktywami obrotowymi oraz strukturą kosztów, Współpraca przy rozwijaniu systemu ERP, przygotowywaniu budżetów oraz planów finansowych, Wdrażanie strategii...
Kontrola rozliczeń produkcyjnych, finansowych i aktywny udział w optymalizacji procesów oraz wdrażaniu nowych rozwiązań; Analizy kosztów, nadzór nad wydatkami i poziomem aktywów obrotowych oraz udział w optymalizacji struktury kosztów; Udział w pracach rozwojowych systemu ERP; Aktywny...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Obowiązki: miesięczne raportowanie do Grupy; czynności związane z zamknięciem miesiąca: rezerwy przychodowe i kosztowe, księgowanie rozliczenia leasingów według IFRS16; rozliczanie prowizji agentów zgodnie z modelem prowizyjnym w firmie; przygotowywanie raportów i analiz dla klientów...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 500 - 6 000 zł brutto/mies.
9 godz.
Zakres obowiązków: sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu, obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie realizowanego projektu, opracowywanie danych finansowych do projektów uchwał i wniosków, sporządzanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Opis stanowiska: Udział w przygotowywaniu budżetów, monitorowanie ich realizacji, analiza i raportowanie odchyleń; Wsparcie procesu zamknięcia miesiąca, analiza kosztów i przychodów, kalkulacja rezerw i odpisów; Tworzenie raportów, analiz oraz prezentacji, współpraca z innymi działami w...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: udział w finansowym procesie zamykania miesiąca; wsparcie w procesie prognozowania i budżetowania oraz kontrola i analiza odchyleń; udział w procesie akceptacji wydatków inwestycyjnych; pozyskiwanie i weryfikacja poprawności...
Zadania, które na Ciebie czekają: Odpowiedzialność za monitorowanie i analizę wyników finansowych zakładów produkcyjnych. Raportowanie finansowe i pełna analiza P&L zakładów. Bieżąca analiza kluczowych wskaźników finansowych i produkcyjnych. Udział w procesie zamknięcia miesiąca, w...
specjalista (mid) kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Analiza rentowności różnych aspektów działalności firmy i proponowanie działań optymalizacyjnych. Tworzenie i wdrażanie narzędzi analitycznych, kontrola budżetu oraz monitorowanie kosztów. Uczestnictwo w procesach budżetowania, planowania finansowego oraz...
Goldman Recruitment jest firmą doradztwa personalnego wyspecjalizowaną w wyszukiwaniu i selekcji kandydatów na specjalistyczne, managerskie i dyrektorskie stanowiska w obszarze finansów i bankowości. Wąski profil działalności przekłada się na profesjonalne podejście do realizacji powierzonych nam projektów oraz na szybkość i skuteczność w działaniu.
Dla naszego Klienta, nowo tworzonego Centrum Usług Wspólnych w Łodzi, poszukujemy doświadczonych specjalistów na stanowisko
Kontroler Finansowy
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: 15002/ 0
Opis stanowiska:
tworzenie budżetu i prognoz dla spółek nowo powstającego SSC,
planowanie i kontrola kosztów wytworzenia w zakładach produkcyjnych,
aktywny udział w procesie przygotowywania sprawozdań finansowych,
kontrola odchyleń wyników do budżetu, analiza przyczyn, rekomendowanie działań korygujących,
przygotowywanie raportów i analiz ad-hoc wraz z interpretacją danych,
odpowiedzialność za pracę kilkuosobowego zespołu,
ścisła współpraca z działem księgowości oraz spółkami zagranicznymi.
Wymagania:
doświadczenie na podobnym stanowisku, atutem będzie środowisko BPO/SSC,
wykształcenie wyższe, ekonomiczne lub finansowe,
bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości i analizy finansowej,
kompetencje lub praktyka w zarządzaniu zespołem,
doświadczenie w controllingu kosztów produkcji, budżetowania i przygotowywania analiz finansowych,
bardzo dobra znajomość języka angielskiego (język niemiecki będzie dużym autem)
samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy.
Oferta obejmuje:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
udział w tworzeniu nowych struktur SSC w Polsce,
perspektywy rozwoju oraz udział w interesujących projektach,
dynamiczną pracę w nowopowstającym Centrum Usług Wspólnych.
specjalista mid / senior / junior aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Przygotowanie analiz i raportów finansowych, sprzedażowych, zakupowych oraz produkcyjnych; Przygotowanie biznes planów lub dokumentacji / opracowań niezbędnych w celu uzyskania finansowania; Wsparcie procesu zarządzania projektami inwestycyjnymi, monitorowanie kosztów oraz ocena...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
About the department: DD&IT (Digital, Data, and IT) just redesigned the organization to be fit for the next major focus area and even more maturing our way of working by introducing even more best practices for financials controls, SW&Leasing process, analysis, reporting and benchmark into a...
Aktywny udział w kontroli i optymalizacji rozliczeń produkcyjnych oraz procesów finansowych, Analiza kosztów, nadzór nad wydatkami, aktywami obrotowymi oraz strukturą kosztów, Współpraca przy rozwijaniu systemu ERP, przygotowywaniu budżetów oraz planów finansowych, Wdrażanie strategii...
Kontrola rozliczeń produkcyjnych, finansowych i aktywny udział w optymalizacji procesów oraz wdrażaniu nowych rozwiązań; Analizy kosztów, nadzór nad wydatkami i poziomem aktywów obrotowych oraz udział w optymalizacji struktury kosztów; Udział w pracach rozwojowych systemu ERP; Aktywny...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Obowiązki: miesięczne raportowanie do Grupy; czynności związane z zamknięciem miesiąca: rezerwy przychodowe i kosztowe, księgowanie rozliczenia leasingów według IFRS16; rozliczanie prowizji agentów zgodnie z modelem prowizyjnym w firmie; przygotowywanie raportów i analiz dla klientów...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 500 - 6 000 zł brutto/mies.
9 godz.
Zakres obowiązków: sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu, obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie realizowanego projektu, opracowywanie danych finansowych do projektów uchwał i wniosków, sporządzanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Opis stanowiska: Udział w przygotowywaniu budżetów, monitorowanie ich realizacji, analiza i raportowanie odchyleń; Wsparcie procesu zamknięcia miesiąca, analiza kosztów i przychodów, kalkulacja rezerw i odpisów; Tworzenie raportów, analiz oraz prezentacji, współpraca z innymi działami w...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: udział w finansowym procesie zamykania miesiąca; wsparcie w procesie prognozowania i budżetowania oraz kontrola i analiza odchyleń; udział w procesie akceptacji wydatków inwestycyjnych; pozyskiwanie i weryfikacja poprawności...
Zadania, które na Ciebie czekają: Odpowiedzialność za monitorowanie i analizę wyników finansowych zakładów produkcyjnych. Raportowanie finansowe i pełna analiza P&L zakładów. Bieżąca analiza kluczowych wskaźników finansowych i produkcyjnych. Udział w procesie zamknięcia miesiąca, w...
specjalista (mid) kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Analiza rentowności różnych aspektów działalności firmy i proponowanie działań optymalizacyjnych. Tworzenie i wdrażanie narzędzi analitycznych, kontrola budżetu oraz monitorowanie kosztów. Uczestnictwo w procesach budżetowania, planowania finansowego oraz...