DGS w Polsce funkcjonuje od 2007 roku. Początkowo firma działała pod nazwą Oticon Polska Production i wytwarzała aparaty słuchowe w zakładzie produkcyjnym w Mierzynie. W trakcie 10-letniej działalności firma rozwinęła nie tylko produkcję zaawansowanych technologicznie aparatów słuchowych i urządzeń diagnostycznych, ale także usługi IT, HR, rozwoju oprogramowania, zapewnienia jakości, finansów i logistyki. Ze względu na dynamiczny rozwój oraz kompetentną kadrę, w 2015 roku zdecydowano o utworzeniu nowej organizacji, która rozpoczęła świadczenie wspólnych usług dla firm należących do światowej grupy William Demant. Obecnie DGS w Polsce zatrudnia łącznie ponad 2 500 osób i wciąż rozszerza swoją działalność, poszukując nowych pracowników.
Stabilna umowa, świetne warunki do rozwoju kariery zawodowej i przyjazna atmosfera.
To podstawa. Ale to nie wszystko – oferujemy dużo więcej.
- Prywatna opieka medyczna
- Domki letniskowe w Danii
- Bezpłatne autobusy
- Bilety do kina
- Imprezy firmowe
- Parking samochodowy i rowerowy
- Stołówka firmowa
- Karta sportowa i siłownia
Poszukujemy specjalisty, który na podstawie danych finansowych w systemach ERP, będzie kontrolować, analizować i wyciągać istotne dla biznesu wnioski. Kontroling w DGS to, obok monitorowania i raportowania, szukanie obszarów do usprawnienia i sugerowanie rozwiązań.
- pracujesz w przyjaznym i profesjonalnym 6-osobowym zespole kontrolingu finansowego oraz produkcyjnego - otwartym na wymianę wiedzy i doświadczeń;
- masz możliwość ciągłego rozwoju poprzez kontakt ze specjalistami w swoich dziedzinach, ale również dzięki uczestnictwu w projektach i szkoleniach;
- masz możliwość wdrażania własnych pomysłów;
- pracujesz w organizacji bazującej na duńskim modelu zarządzania, gdzie cenimy balans pomiędzy pracą a czasem wolnym.
- przygotowywanie analiz finansowych pod kątem wymogów biznesu;
- miesięczne raportowanie na potrzeby spółki matki;
- usprawnianie procesów finansowych;
- współpraca z obszarem księgowości zlokalizowanej w Shared Service Center oraz z finansami globalnymi;
- udział w audytach finansowych;
- wsparcie w projektach (np. kalkulacja oszczędności);
- przygotowywanie business case’ów prezentujących opłacalność podejmowanych inicjatyw;
- uczestnictwo w procesie budżetowania.;
- współudział w przygotowaniu dokumentacji cen transferowych.
- masz minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze księgowości, analizy finansowej, kontrolingu lub audytu;
- masz wykształcenie wyższe ekonomiczne, finansowe, bądź pokrewne;
- na co dzień pracują z MS Excel i biegle wykorzystują jego funkcje - to również podstawowe narzędzie na proponowanym przez nas stanowisku;
- komunikacja w języku angielskim jest Twoim naturalnym środowiskiem, to jest to praca właśnie dla Ciebie!