Transition Group jest firmą doradztwa personalnego. To zespół wywodzących się z biznesu konsultantów HR, z bogatym doświadczeniem w rekrutacji i programach rozwoju kariery. To także specjaliści zarządzania, przedsiębiorczości, psychologii stresu i coachingu. Różnorodne doświadczenie czyni z nas skutecznych sparring partnerów w projektach kształtowania i zmiany kariery zawodowej.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy farmaceutycznej o ugruntowanej pozycji na rynku, posiadającej w swojej ofercie leki Rx i OTC, poszukujemy najlepszych kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Raportowanie do Dyrektora Finansowego, a pośrednio do Dyrektora Kontrolingu Finansowego w centrali firmy.
Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku będzie planowanie budżetu i przygotowywanie prognoz (sprzedaży, kosztów i inwestycji), sporządzanie miesięcznych raportów z działalności firmy na podstawie danych przygotowanych przez Dział Księgowości. Do zadań będzie również należała analiza wyników firmy, statystyk sprzedaży (IMS) oraz bliska współpraca ze wszystkimi działami firmy.
Warszawa
- Przygotowanie budżetu i prognoz finansowych (forecast)
- Przygotowywanie miesięcznych raportów i analiz biznesowych
- Współpraca z Centralą przy opracowywaniu planów 5 letnich
- Analiza sytuacji biznesowej i rozwoju rynku
- Analiza wydajności i kalkulacja ROI (Return of Investment)
- Wdrażanie procesów i metodologii Contorlingu
- Szkolenie i wspieranie pracowników firmy w zakresie zagadnień dotyczących kontrolingu
- Monitorowanie i kontrola procesu zakupów
- Ścisła współpraca z Działem Kontrolingu (Centrala)
- Sporządzanie specjalnych analiz na potrzeby kierownictwa i / lub Centrali
- Zarządzanie i / lub uczestnictwo w projektach zlecanych przez kierownictwo firmy
- Realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego
- Wykształcenie wyższe (finanse, administracja lub pokrewne)
- 3 letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku
- Znajomość systemu SAP (moduły FI, CO, SD i MM)
- Zdolności analityczne
- Ugruntowana wiedza z zakresu finansów oraz controllingu
- Umiejętność wyciągania wniosków i proponowanie rozwiązań
- Wysokie umiejętności interpersonalne (komunikacja z wieloma departamentami firmy)
- Biegła znajomość języka angielskiego