PROFIT HR (Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych i Agencja Pośrednictwa Pracy. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych będących profesjonalistami w swojej branży.
MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.
Nasi Klienci to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, jednak posiadamy, także w naszym portfolio Klientów z innych krajów Europy.
W tym przypadku naszym Zleceniodawcą jest niemiecki koncern obecny w 40 krajach na świecie, zajmujący się dystrybucją i produkcją maszyn budowlanych. Do siedziby spółki w Piekarach Śląskich nasz Klient chce znaleźć doświadczonego w firmie średniej wielkości firmie produkcyjnej Kontrolera Finansowego znającego biegle j. angielski lub j. niemiecki. Osoba na tym stanowisku, po fazie wdrożenia i nabycia odpowiednich kompetencji otrzyma możliwość awansu na Członka Zarządu.
- język angielski lub j. niemiecki
- bieżąca współpraca z Zarządem Spółki w Polsce i z działem finansowym w Niemczech,
- zarządzanie zespołem księgowym, finansowym i kadrowo-płacowym,
- raportowanie miesięczne i roczne według międzynarodowych standardów rachunkowości,
- tworzenie raportów,
- opracowywanie budżetów i prognoz,
- analiza wyników i wsparcie Zarządu w kwestiach finansowych i kontrolingowych,
- definiowanie KPI’ s dla wszystkich wydziałów firmy,
- monitorowanie kosztów i zysków,
- rozwój i tworzenie nowych narzędzi wspierających funkcjonowanie zakładu,
- poszukanie możliwości optymalizacji kosztowych,
- kontakt z audytorami i innymi zewnętrznymi jednostkami kontroli finansowej,
- nadzór nad sprawami prawnymi i podatkowymi firmy.
- minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej w strukturach międzynarodowych,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego (warunek konieczny),
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i przywódcze,
- odporność na stres i zmiany,
- umiejętność zarządzania zespołem,
- analityczny umysł i perspektywiczne myślenie,
- zorientowanie na cele.
- atrakcyjny pakiet zatrudnienia w międzynarodowych strukturach, w firmie o ugruntowanej pozycji i stabilnej sytuacji finansowej,
- rozwój wiedzy i kompetencji w ramach globalnych struktur grupy,
- intensywny program wdrożeniowy,
- możliwości awansu na stanowisko Członka Zarządu w 2022/2023 roku,
- system premiowy
- umowę o pracę,
- benefity: ubezpieczenie medyczne Medicover Zdrowie Extra lub Premium, PPK, Multisport,
- codzienne używanie języka obcego w biznesie.