Kontroler Finansowy Działu Logistyki
Warszawa
PFJL15823
Dla naszego Klienta- firmy z sektora FMCG o bardzo dobrze znanej marce na rynku Polskim, PILNIE poszukujemy doświadczonej i gotowej na nowe wyzwania osoby na stanowisko Kontrolera Finansowego. Ze względu na rozbudowaną strukturę i wielkość biznesu, osoba na tym stanowisku będzie w pełni odpowiedzialna za controlling finansowy obszaru Logistyki.
Opis stanowiska / Job description:
- Koordynacja procesu budżetowania i analiza odchyleń od budżetu dla działu Logistyki,
- Przygotowanie cyklicznych forecast'ów,
- Przygotowanie rekomendacji dalszych działań i usprawnień procesowych w dziale Logistyki,
- Analiza i kontrola kosztów oraz ich alokacja zgodnie z polityką firmy,
- Czynny udział w optymalizacji kosztów,
- Raportowanie i ścisła współpraca z Dyrektorem ds. Logistyki,
- Sporządzanie bieżących raportów oraz analiz finansowych (cyklicznych i ad hoc),
- Przygotowanie rekomendacji i wsparcie przy strategicznych projektach w obszarze logistyki.
- Przygotowanie cyklicznych forecast'ów,
- Przygotowanie rekomendacji dalszych działań i usprawnień procesowych w dziale Logistyki,
- Analiza i kontrola kosztów oraz ich alokacja zgodnie z polityką firmy,
- Czynny udział w optymalizacji kosztów,
- Raportowanie i ścisła współpraca z Dyrektorem ds. Logistyki,
- Sporządzanie bieżących raportów oraz analiz finansowych (cyklicznych i ad hoc),
- Przygotowanie rekomendacji i wsparcie przy strategicznych projektach w obszarze logistyki.
Kogo szukamy / Profile description:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (Finanse/Księgowość/Ekonomia),
- 2-3 lata doświadczenie na podobnym stanowisku, w firmie międzynarodowej,
- Bardzo dobra znajomość procesów logistycznych,
- Znajomość modelu ABC,
- Znajomość MSR,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego jako warunek konieczny,
- Biegła znajomość MS Office i programu Excel,
- Znajomość systemu SAP,
- Umiejętności analityczne,
- Zaangażowanie i chęć wspierania procesu decyzyjnego,
- Biznesowe podejście, pro-aktywność, nieszablonowe i kreatywne myślenie,
- Umiejętność ustalania priorytetów, zdolności interpersonalne oraz charyzma.
- 2-3 lata doświadczenie na podobnym stanowisku, w firmie międzynarodowej,
- Bardzo dobra znajomość procesów logistycznych,
- Znajomość modelu ABC,
- Znajomość MSR,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego jako warunek konieczny,
- Biegła znajomość MS Office i programu Excel,
- Znajomość systemu SAP,
- Umiejętności analityczne,
- Zaangażowanie i chęć wspierania procesu decyzyjnego,
- Biznesowe podejście, pro-aktywność, nieszablonowe i kreatywne myślenie,
- Umiejętność ustalania priorytetów, zdolności interpersonalne oraz charyzma.
Jak aplikować / How to apply: