„AJ Fabryka Mebli” sp. z o.o. producent branży meblarskiej funkcjonujący jako Original Equipment Manufacturer, działający na rynku od 2001 roku, będący częścią szwedzkiej grupy AJ Produkter - lidera w sprzedaży wysyłkowej mebli i innych artykułów wyposażenia wnętrz: biurowych, przemysłowych i magazynowych, w związku ze stworzeniem nowego stanowiska pracy, prowadzi rekrutację na stanowisko:
Kontroler / Analityk Finansowy
Miejsce pracy: Słupsk
osoba zatrudniona na proponowanym stanowisku odpowiedzialna będzie za dostarczanie zarządowi firmy informacji niezbędnych do podejmowania strategicznych decyzji oraz usprawniających efektywność funkcjonowania organizacji.
Do obowiązków osoby zatrudnionej na ww. stanowisk ubędzie należało:
- dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, wspierającej proces podejmowania decyzji dotyczących planowania kosztów i inwestycji,
- udział w procesie przygotowywania budżetów oraz planów finansowych,
- dokonywanie kontroli i analiz miesięcznej realizacji budżetu, kosztów oraz KPI,
- analiza, kontrola i ocena ryzyka ekonomicznego planowanych działań,
- przygotowywanie analiz i prognoz finansowych, analiza różnorodnych danych finansowych wraz z formułowaniem wniosków i rekomendacji,
- dokonywanie kontroli i analiz kosztów produkcji w tym zużycia materiałów, produkcji w toku, magazynów itp.
- monitorowanie i raportowanie działalności produkcyjnej, w tym wydajności linii produkcyjnych, narzędzi, remontów itp.
- identyfikacja obszarów do poprawy oraz inicjowanie i koordynowanie projektów doskonalących,
- optymalizacja procesów, poprawa i rozwój narzędzi do zarządzania finansami w przedsiębiorstwie,
Wymagania:
- wykształcenie wyższe w zakresie finansów lub ekonomii,
- znajomość zasad rachunkowości, kontrolingu i raportowania,
- co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy w dziale kontrolingu lub analiz w firmie produkcyjnej ewentualnie w firmie doradczej w zakresie kontroli kosztów firm produkcyjnych,
- doświadczenie w sporządzaniu budżetów i planów finansowych,
- bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, rzetelność, terminowość, odpowiedzialność,
- rozumienie procesów biznesowych i ich wzajemnych powiązań,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne,
- dodatkowym atutem będzie znajomość systemu informatycznego Microsoft Dynamics AX.
Oferujemy:
- stabilną pracę w prężnie rozwijającej się firmie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego w ramach dynamicznie rozwijającego się przedsiębiorstwa w środowisku krajowym i międzynarodowym,
- wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia i kompetencji oraz zaangażowania.