Miejsce pracy: Zdalnie Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii przychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na potrzeby klientów z całej Polski, Codzienny rozwój umiejętności...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
11 godz.
Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie 4 500 - 8 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
15 godz.
Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
16 godz.
Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
Orange PolskaGdańsk, Targ Sienny 7
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
TELUS DigitalGdańsk, Olivia Business Centre
praca zdalna / hybrydowa
za 2 dni wygasa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Twoje zadania: Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów; Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail; Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zbierania punktów oraz ich wykorzystywania; Wprowadzanie...
Co będzie należało do Twoich obowiązków? Sprzedaż specjalistycznych książek poprzez telefon. - Nie kontaktujemy się z osobami prywatnymi tylko z jednostkami publicznymi i biznesowymi. Utrzymywanie przyjaznych stosunków z klientami. Budowanie dobrego wizerunku firmy. Czekamy na Ciebie!...
Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail; Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem; Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM; Współpraca z innymi...
Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail; Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem; Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM; Współpraca z innymi...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
Ergo Hestia to grupa towarzystw oferujących ubezpieczenia majątkowe i na życie. Jesteśmy jedną z największych instytucji finansowych w kraju. Obsługujemy klientów indywidualnych, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz wielkie korporacje i zakłady przemysłowe. Naszym akcjonariuszem jest drugie pod względem wielkości niemieckie konsorcjum ubezpieczeniowe Ergo, należące do grupy kapitałowej największego reasekuratora na świecie - Munich Re.
Ergo Hestia może poszczycić się tytułem Idealnego Pracodawcy dla Studentów oraz Idealnego Pracodawcy dla Profesjonalistów Universum TOP 100 według badania Universum Professional Survey.
Aktualnie do pracy w Dziale Telefonicznej Obsługi Szkód w Biurze Likwidacji Szkód poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Konsultant
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr Ref.: BLS-L/OTOS/06/2016
W zakresie odpowiedzialności Konsultanta jest obsługa telefonów dotyczących zgłoszeń nowych szkód naszych Klientów, zapytań w prowadzonych już sprawach szkodowych oraz rejestracja zebranych informacji w systemach informatycznych.
Oczekiwania:
wykształcenie wyższe lub studia zaoczne w trakcie
wysoka komunikatywność
motywacja do budowania pozytywnych relacji i skutecznego rozwiązywania spraw klientów
umiejętność wnikliwej analizy danych i dokładność
gotowość do pracy w systemie zmianowym
bardzo dobra znajomość obsługi komputera
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w renomowanej, międzynarodowej korporacji
pracę w młodym, zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
rozbudowany system szkoleń wewnętrznych
zaplanowaną ścieżkę kariery: szansę na rozwój w ramach Biura Likwidacji Szkód w kierunku stanowisk trenera, mentora, kierownika działu, specjalisty ds. likwidacji szkód oraz możliwość udziału w rekrutacjach wewnętrznych do innych biur firmy
Miejsce pracy: Zdalnie Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii przychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na potrzeby klientów z całej Polski, Codzienny rozwój umiejętności...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
11 godz.
Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie 4 500 - 8 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
15 godz.
Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
16 godz.
Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
Orange PolskaGdańsk, Targ Sienny 7
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
TELUS DigitalGdańsk, Olivia Business Centre
praca zdalna / hybrydowa
za 2 dni wygasa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Twoje zadania: Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów; Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail; Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zbierania punktów oraz ich wykorzystywania; Wprowadzanie...
Co będzie należało do Twoich obowiązków? Sprzedaż specjalistycznych książek poprzez telefon. - Nie kontaktujemy się z osobami prywatnymi tylko z jednostkami publicznymi i biznesowymi. Utrzymywanie przyjaznych stosunków z klientami. Budowanie dobrego wizerunku firmy. Czekamy na Ciebie!...
Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail; Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem; Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM; Współpraca z innymi...
Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail; Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem; Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM; Współpraca z innymi...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...