Infolinia Pekao uważana jest za jedną z najlepszych w Polsce. Według grudniowego rankingu ARC Rynek i Opinia nasi konsultanci najszybciej odbierają telefony i udzielają pomocy klientom. W nowym roku bank chce jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby swoich klientów w ramach pracy innowacyjnego Pekao Direct. U nas każdy klient uzyska fachowe wsparcie na początkowym etapie relacji z bankiem, otrzyma odpowiedzi na wszelkie pytania oraz wsparcie w procesie zakupowym. Stajemy się jeszcze bardziej cyfrowi i innowacyjni. Pekao Direct stawia na dostarczenie swoim klientom najlepszych wielokanałowych doświadczeń, sukcesywnie rozwijając cyfrowe kanały komunikacji, a przez to ułatwiając codzienne bankowanie. Wśród nas brakuje tylko Ciebie!
- Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami Banku Pekao SA
- Aktywną sprzedaż produktów i usług bankowych w oparciu o sondaż potrzeb
- Zachęcanie klientów do skorzystania z produktów i usług bankowych
- Wsparcie w procesie zakupowym
- Tworzenie pozytywnego wizerunku jednego z największych banków w Polsce
- Nastawienie na cel
- Otwartość oraz pozytywne nastawienie w kontaktach z klientami
- Umiejętność szybkiego uczenia się, w tym indywidualnego poszerzenia wiedzy
- Zdolność do koncentracji oraz działania pod presją czasu
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja własnej pracy
- W ramach miesiąca pracy zróżnicowana dyspozycyjność
- Elastyczny grafik – pracujemy od poniedziałku do piątku między 9 a 21, w soboty między 9 a 17 – z łatwością pogodzisz pracę np. ze studiami
- Niesamowitą atmosferę w pracy
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę – elastyczne ¾ etatu, w ramach którego możesz (ale nie musisz) pracować jak na całym etacie.
- Kartę Multisport i Ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkach
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dofinansowanie do urlopu
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie a dla Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
- Premię uzależnioną od wyników sprzedażowych – „sky is the limit”