Centrum Bankowości Bezpośredniej (CBB sp. z o.o.) - spółka Banku Pekao, poszukuje Kandydatów na stanowisko:
- telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A.
- dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta
- chęć rozwoju w bankowości, nawet jeżeli jest to początek Twojej kariery zawodowej
- komunikatywność
- elokwencja, dobra dykcja i miły głos
- dyspozycyjność
- nastawienie na cel
- interesujące wynagrodzenie, a za dobre wyniki dodatkowe, bardzo korzystne premie
stabilne zatrudnienie, zawsze terminową wypłatę - przyjazną atmosferę pracy w zintegrowanym zespole i wiele okazji do świętowania
- pakiet atrakcyjnych, rozwojowych szkoleń (za które płacimy)
- wsparcie doświadczonych managerów podczas pracy
- możliwość zdobycia wiedzy, umiejętności i rozwój kompetencji podczas zadań realizowanych dla wiodącego Banku na polskim rynku
- elastyczne godziny pracy, które łatwo można pogodzić ze studiami czy realizacją własnych pasji
- możliwość rozwoju zawodowego w Grupie kapitałowej Banku Pekao S.A.
-
cykl specjalistycznych szkoleń zapewniających zdobycie eksperckiej wiedzy z zakresu bankowości
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirectPracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.