Centrum Bankowości Bezpośredniej - spółka Banku Pekao S.A, ul. Josepha Conrada 37 Kraków
Co nas wyróżnia?
Mamy najlepszą Infolinię bankową (Złoty Bankier 2017)!
Posiadamy najlepszą Obsługę Klienta w Polsce od 5 lat (Telemarker Roku 2013-2017)!
Obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Nr Ref.: Praca.pl/Konsultant ZRiPL
Praca w ramach projektu, który polega na prowadzeniu rozmów z nowymi Klientami Banku Pekao S.A., którzy w ostatnim czasie otworzyli konto osobiste. Podejmowane kontakty mają na celu budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami od początku współpracy poprzez pomoc w aktywacji usług dostępnych przy rachunku oraz reagowanie na ich potrzeby produktowe.
- POZYTYWNE NASTAWIENIE - warunek konieczny :)
- Relacyjna komunikacja, dobra dykcja i miły głos
- Chęć rozwoju w bankowości, nawet jeśli to początek Twojej kariery zawodowej to nauczymy Cię bankowości od podstaw
- Entuzjazm i zaangażowanie (bez względu na to ile masz lat) – w naszej Firmie doceniamy doświadczenie osób starszych, jak również zapał osób młodych
- STAWKA: 14,5-22 PLN za godzinę pracy! Ponadto, dodatkowo liczne programy motywacyjne, które pozwolą Ci otrzymać bardzo ATRAKCYJNE wynagrodzenie
- ELASTYCZNOŚĆ (dogodne godziny pracy na które masz wpływ) i BEZPIECZEŃSTWO (stabilność zatrudnienia w realizacji zadań dla jednego z największych Banków w Polsce)
- PAKIET ATRAKCYJNYCH SZKOLEŃ (za które płacimy przy najbliższej wypłacie)
- Możliwość skorzystania z KARTY MULTISPORT na preferencyjnych warunkach
- Możliwość AWANSU i ROZWOJU ZAWODOWEGO w Grupie kapitałowej Banku Pekao S.A.
- PREFERENCYJNĄ ofertę produktów bankowych (darmowe konta, nisko oprocentowane pożyczki itp.)
- Liczne okazje do INTEGRACJI (Andrzejki, Mikołajki, Olimpiada sportowa itp.) oraz możliwość uczestnictwa w różnych eventach firmowych
Zobacz jak pracujemy i jaki mamy dystans do siebie, odwiedź nasz profil na na facebook'u:
www.facebook.com/cbbcontactcenter
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirectPracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.