Centrum Bankowości Bezpośredniej (CBB sp. z o.o.) - jedna z największych firm z branży Contact Center w Polsce, poszukuje kandydatów na stanowisko:
Nr Ref.: Praca.pl/ZRiPL
Praca w ramach projektu, który polega na prowadzeniu rozmów z nowymi Klientami Banku Pekao S.A., którzy w ostatnim czasie otworzyli konto osobiste.
Podejmowane kontakty mają na celu budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami od początku współpracy poprzez pomoc w aktywacji usług dostępnych przy rachunku oraz reagowanie na ich potrzeby produktowe.
- chęć rozwoju w bankowości nawet jeżeli jest to początek Twojej kariery zawodowej
- komunikatywność, elokwencja, dobra dykcja i miły głos
- umiejętność pracy w grupie
- sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
- sprawne przyswajanie nowych obowiązków
- dyspozycyjność na poziomie min. 120 godz. w miesiącu
- stabilne zatrudnienie i przyjazną atmosferę w pracy
- możliwość rozwoju kariery w ramach Firmy, Banku Pekao S.A. oraz Grupy UniCredit
- interesujące wynagrodzenie, a za dobre wyniki dodatkowe, korzystne premie
- pakiet atrakcyjnych, rozwojowych szkoleń (za które płacimy)
- możliwość zdobycia wiedzy, umiejętności i rozwój kompetencji podczas zadań realizowanych dla wiodącego Banku na polskim rynku
- elastyczne godziny pracy, które łatwo można pogodzić ze studiami czy realizacją własnych pasji
Nasi Konsultanci corocznie wygrywają ogólnopolski konkurs Telemarketera Roku. Jeździmy w Alpy na Ski Meeting, mamy swoją drużynę piłkarską oraz wspólne wyjazdy integracyjne.
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirectPracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.