Centrum Bankowości Bezpośredniej (CBB sp. z o.o.) - jedna z największych firm z branży Contact Center w Polsce poszukuje kandydatów na stanowisko:
Konsultant Zespołu Obsługi Bankowości Elektronicznej Banku Pekao S.A.
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: Praca.pl/ZOBE
Nr Ref.: Praca.pl/ZOBE
Opis stanowiska:
- Obsługa telefoniczna Klientów Firmowych Banku Pekao S.A. w zakresie Bankowości Elektronicznej
- Helpdesk dla bankowości internetowej i mobilnej
- Przyjmowanie i realizacja dyspozycji Klientów
- Udzielanie informacji o produktach i usługach Banku
- Dbanie o pozytywny wizerunek Firmy
Wymagania:
- Kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów
- Dyspozycyjność i dobra organizacja pracy
- Dobra obsługa komputera (MS Office)
- Umiejętność pracy w zespole
- Łatwość nawiązywania kontaktów
- Odpowiedzialność w podejściu do wykonywanych obowiązków
- Dynamizm w działaniu
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Możliwość zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie
- Stabilne zatrudnienie i doskonałą atmosferę pracy
- Możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia w obsłudze największych i znanych firm kapitałowych w Polsce
- Możliwowść rozwoju kariery w ramach Firmy, Banku Pekao S.A. oraz Grupy UniCredit
- Elastyczne godziny pracy, które łatwo można pogodzić ze studiami czy realizacją własnych pasji i zainteresowań
Nasi Konsultanci corocznie wygrywają ogólnopolski konkurs Telemarketer Roku, jeździmy w Alpy na Ski Meeting, mamy swoją drużynę piłkarską w FLS, wewnętrzną Akademię Talentów, wspólne wyjazdy, Wi-FI w pracy i wiele innych okazji do integracji.