CBB Contact Center to jedna z największych firm telemarketingowych w Polsce.
Konsultant Zespołu Monitoringu Kredytowego i Windykacji Banku Pekao S.A.
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: ZMKiW/09.2014
Nr Ref.: ZMKiW/09.2014
Opis stanowiska:
- nawiązywanie telefonicznych kontaktów z Klientami i prowadzenie negocjacji celem wyegzekwowania należności;
- dbanie o pozytywny wizerunek Firmy.
Wymagania:
- dyspozycyjność;
- znajomość obsługi komputera;
- elokwencja, dobra dykcja i miły głos;
- umiejętność przekonywania do własnych racji;
- umiejętność słuchania i empatii;
- odporność na stres;
- zdecydowanie w działaniu;
- dokładność, rzetelność, zdyscyplinowanie, odpowiedzialność.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie, zawsze terminową wypłatę, a za dobre wyniki dodatkowe premie pakiet atrakcyjnych szkoleń (za które płacimy);
- możliwość zdobycia wiedzy, umiejętności i rozwój kompetencji podczas zadań realizowanych dla wiodącego Banku na polskim rynku;
- elastyczne godziny pracy, które łatwo można pogodzić ze studiami czy realizacją własnych pasji;
- możliwość uczestniczenia w programach rozwojowych.