Centrum Bankowości Bezpośredniej - spółka Banku Pekao S.A.
Najlepsze Contact Center w Polsce:
Posiadamy Statuetki Telemarketera Roku 2016 w trzech Kategoriach:
Obsługa Klienta, HelpDesk, Inne Projekty!
Obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Konsultant Zespołu Monitoringu Kredytowego i Windykacji Banku Pekao S.A.
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: ZMKiW/08.2016
Nr Ref.: ZMKiW/08.2016
Opis stanowiska:
![](/img/firma/templates/513948/359/linia1111.jpg)
- nawiązywanie telefonicznych kontaktów z Klientami i prowadzenie negocjacji celem wyegzekwowania należności
- dbanie o pozytywny wizerunek Firmy
Wymagania:
![](/img/firma/templates/513948/359/lin.jpg )
- dyspozycyjność
- znajomość obsługi komputera
- elokwencja, dobra dykcja i miły głos
- umiejętność przekonywania do własnych racji
- umiejętność słuchania i empatii
- odporność na stres
- zdecydowanie w działaniu
- dokładność, rzetelność, zdyscyplinowanie, odpowiedzialność
Oferujemy:
![](/img/firma/templates/513948/359/linia1.jpg)
- umowę o pracę, zawsze terminową wypłatę, a za dobre wyniki dodatkowe premie
- pakiet atrakcyjnych szkoleń (za które płacimy)
- możliwość zdobycia wiedzy, umiejętności i rozwój kompetencji podczas zadań realizowanych dla wiodącego Banku na polskim rynku
- możliwość rozwoju zawodowego w Grupie kapitałowej Banku Pekao S.A.