Firma ARTERIA CUSTOMER SERVICES Sp. z o.o. świadczy usługi outsourcingowe dla polskich i międzynarodowych firm w zakresie Contact Center, komunikacji marketingowej oraz wsparcia sprzedaży.
W związku z rozwojem projektu znanej francuskiej marki kosmetycznej poszukujemy kandydatów na stanowisko Konsultanta ze znajomością języka czeskiego na poziomie C1/C2/Native.
PRACA W SYSTEMIE ZDALNYM
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań –
zapraszamy Cię do naszego zespołu!
Zadania, które będziesz realizować na tym stanowisku:
- profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania konsumentów z rynku czeskiego,
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami,
- przestrzeganie procedur oraz dążenie do realizacji planów infolinii,
- pracę w zespole i realizację wyznaczonych celów.
Jeśli:
- jesteś osoba komunikatywną,
- potrafisz komunikować się bez ograniczeń w języku czeskim – warunek konieczny - na poziomie C1/C2/native,
- masz dobrą dykcję,
- posiadasz rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- jesteś wielozadaniowy – Twój dzień będzie pełen różnorodnych zadań,
- jesteś zaangażowany/a i odpowiedzialny/a,
- posiadasz znajomość obsługi komputera na poziomie dobrym,
- umiejętnie obsługujesz skrzynkę mailową oraz chat.
Nie zastanawiaj się - APLIKUJ!
Naszym pracownikom oferujemy:
- pracę w zgranym zespole z inspirującą atmosferą,
- elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb (praca w systemie zmianowym w zakresie godzin 9-19 od pon - pt),
- kartę multisport,
- umowę zlecenie/umowę o pracę (wg. preferencji),
- prywatną opiekę zdrowotną,
- program poleceń pracowniczych,
- pełne wsparcie na każdym z etapów współpracy,
- cykl szkoleń z zakresu rozwoju osobistego.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Arteria Customer Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, moich danych osobowych innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na udostępnienie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Arteria Customer Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie innym spółkom z Grupy Arteria S.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez te spółki, innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Arteria Customer Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2A. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w którym zgłosiła Pani/Pan swój udział, jak również w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, o ile wyraziła Pani/Pan na to zgodę. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, a za Pani/Pana zgodą także innym spółkom z Grupy Arteria, tj. spółkom powiązanym kapitałowo, osobowo lub organizacyjnie ze spółką Arteria S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2A, 00-193 Warszawa, dla ich potrzeb związanych z realizacją obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawienia. Podanie danych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Poznaj
ARTERIA CUSTOMER SERVICES Sp. z o.o.
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.