Ogłoszenie numer: 1500687, z dnia 2017-01-30
ALLIGO Sp. z o.o. Sp.k.
Firma informatyczna z ponad 15 letnim doświadczeniem na rynku IT specjalizująca się w utrzymywaniu bezpieczeństwa systemów informatycznych w dużych i średnich firmach o zróżnicowanej działalności z różnych branż. Wewnętrznie tworzy rodzinną atmosferę pracy, dążąc do ciągłego doskonalenia jakości (w tym także jakości pracy), doceniająca talenty i osobiste zaangażowanie pracowników, zapewniająca stabilne warunki pracy i wysokość płacy uzależnioną od wyników i osobistego zaangażowania.
Jeśli tylko jesteś osobą o profilu, który pasuje do przedstawionych wymagań a oprócz tego chcesz związać się z nami na dłużej, lubisz pracę z ludźmi, kontakt, chcesz pomagać innym w codziennych wyzwaniach informatycznych nie czekaj i aplikuj.
Konsultant Wsparcia Technicznego IT - Opiekun klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: KWWAWI1
Opis stanowiska
- Utrzymywanie stałego kontaktu biznesowego i dobrej relacji z klientem zg. z zasadami ITIL
- Reprezentowanie klienta przy wdrożeniach i utrzymaniu systemów informatycznych (aplikacji biznesowych)
- Wsparcie dla użytkowników końcowych lokalnie, telefonicznie oraz zdalnie - przyjmowanie zgłoszeń,
rozwiązywanie incydentów - Wprowadzanie opisów zgłoszeń, prowadzenie historii incydentów, pilnowanie statusów i eskalacji zgłoszeń w wewnętrznych aplikacjach: HelpDesk, ServiceDesk
- Przygotowywanie sprzętu komputerowego
- Odpowiedzialność za codzienne zarządzanie wewnętrzną infrastrukturą informatyczną klienta
- Odpowiedzialność za zarządzanie prawami dostępu
- Utrzymanie aplikacji biznesowych
- Tworzenie i utrzymanie dokumentacji technicznej infrastruktury informatycznej, spisu sprzętu, licencji, bazy wiedzy,
- Tworzenie i doskonalenie procesów wewnętrznych wg metodologii ITIL
Wymagania
Wymagana jest znajomość technologii:
- Microsoft: użytkownicy i uprawnienia, poczta elektroniczna i system pracy grupowej,
- Znajomość fizycznej budowy komputera, sieci LAN (bezwzględnie wymagane)
- Sieci Cisco: LAN, VAN, VPN, WiFi,
- Ogólna budowa infrastruktury wirtualnej i fizycznej Microsoft: serwery i stacje robocze,
- Symantec: backup i ochrona antywirus-owa/ antyspam-owa,
- Systemy komunikacyjne: fax, voip, wideokonferencje, centrale telefoniczne
- Systemy wydruku w oparciu o mechanizmy MS AD
Dodatkowe wymagania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w bezpośrednim wsparciu technicznym dla użytkowników (bezwzględnie wymagane)
- Znajomość zagadnień związanych z metodologią zarządzania usługami informatycznymi ITIL lub ISO20000 (dodatkowym atutem będzie posiadanie certyfikatu ukończenia kursu)
- Wiedza o instalacji, konfiguracji i utrzymaniu aplikacji rozproszonych
- Spokojne usposobienie, profesjonalny styl zachowania (bezwzględnie wymagane)
- Inicjatywa i zaangażowanie (bezwzględnie wymagane)
- Tworzenie prezentacji interaktywnych dla klienta, chęć prezentowania i przeprowadzania szkoleń oraz uczestniczenia w wewnętrznych spotkaniach
- Dobra organizacja pracy
- Umiejętność pracy w zespole
- Odpowiedzialność za powierzone zadania (bezwzględnie wymagane)
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (dokumentacja i kontakt z dostawcami)
- Gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji w oparciu o samokształcenie oraz szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, gotowość do zdawania wyznaczonych egzaminów certyfikujących
- Dostępność w pełnym wymiarze godzin (bezwzględnie wymagane)
- Prawo jazdy kategorii B
- Gotowość do częstych wyjazdów służbowych (obszar całej Polski)
Oferujemy
- Zatrudnienie na umowę o pracę w niewielkiej organizacji w elastycznym wymiarze godzin
- Pracę w młodym, dynamicznym zespole
- Dobrą atmosferę pracy
- Możliwość uczestniczenia w ciekawych wyzwaniach i projektach dostosowanych do umiejętności
- Nieograniczoną możliwość poszerzenia wiedzy i kwalifikacji z zakresu technologii informatycznych
- Możliwość rozwoju osobistego zgodnie z zainteresowaniami w różnych kierunkach IT
- Niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer)
- Wielostopniowy system wynagradzania uzależniony od wyników i osobistego zaangażowania