Utrzymanie systemów zgodnie z obowiązującymi procedurami,
Instalacja i konfiguracja oprogramowania,
Przyjazna współpraca z klientem,
Wspieranie rozwoju systemów,
Dzielenie się wiedzą w formie warsztatów i szkoleń.
Minimum 2 letnie Doświadczenie we wdrażaniu lub utrzymywaniu systemów Call Center
Dobra znajomość CIC - Customer Interaction Center firmy Genesys/Interactive Intelligence i doświadczenie w pracy z tym systemem
Znajomość zagadnień telekomunikacyjnych (Gateway,IP PBX, SIP,SBC, IVR, CTI,Dialer).
Umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych,
Znajomości rozwiązań Microsoft, SQL,
Gotowość do sporadycznego pełnienia dyżurów ('bycia pod telefonem") w razie krytycznych zgłoszeń
Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
Dyspozycyjności, gotowości do wyjazdów służbowych, oraz do pełnienia dyżurów serwisowych,
Umiejętności pracy w zespole projektowym.
Dodatkowe atuty:
Posiadanie certyfikatów (np. Microsoft, SQL,ININ, itp.).
Szybki i sprawny proces rekrutacyjny - 1, maksymalnie 2 spotkania
Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę
Premię kwartalną
Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów, bliski kontakt ze współpracownikami, brak charakteru korporacji
Stabilną pracę w firmie o wysokiej pozycji na rynku,
Kontakt z najnowszymi technologiami i trendami rynku IT,
Możliwość rozwoju i awansu,
Uczestnictwo w specjalistycznych szkoleniach krajowych i zagranicznych,
Elastyczne godziny pracy.