Konsultant w Zespole Accounting Advisory Services
Warszawa
Umowa o pracę
Czym zajmuje się zespół?
Zespół realizuje projekty w zakresie doradztwa dla klientów w szeroko rozumianym obszarze rachunkowo-księgowym. Zapewnia klientom wsparcie m.in. przy wdrożeniach Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej, sporządzaniu jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych, ujęciu rachunkowym nietypowych transakcji, restrukturyzacji grup kapitałowych, w tym w zakresie przejęć i fuzji czy zmianach polityki rachunkowości.
Jednym z obszarów zainteresowania zespołu jest również tworzenie i wdrażanie narzędzi służących sprawozdawczości oraz usprawnieniu procesu raportowania (w tym: XML, XBRL).
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za
- realizacja projektów w obszarze doradztwa rachunkowego m.in. wdrożenia MSSF oraz prawidłowego stosowania MSSF
- wsparcie koncepcyjne,tworzenie wymagań funkcjonalnych dotyczących narzędzi stosowanych w obszarze sprawozdawczości
- doradztwo oraz przygotowywanie analiz księgowych dotyczących m.in. ujęcia nietypowych transakcji, w tym o charakterze restrukturyzacyjnym
- wsparcie klientów przy sporządzaniu i doskonaleniu sprawozdań finansowych (w tym w procesie IPO)
- tworzenie lub modyfikację polityk rachunkowości dla klientów
- wykazywanie się silnym zrozumieniem potrzeb biznesowych klientów i proponowanie dopasowanych rozwiązań rachunkowo-księgowych
- terminowość i najwyższą jakość prowadzonych dla klientów projektów
- utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami
- współpraca z członkami Zespołu AAS oraz pracownikami innych działów KPMG przy dostarczaniu klientom usług o kompleksowym charakterze
Oczekujemy
- wykształcenia wyższego
- min. 3 –letniego doświadczenia w obszarze sprawozdawczości finansowej i/lub controllingu finansowego (alternatywnie min. 2-3 letniego doświadczenia w realizacji projektów audytowych)
- znajomości MSSF (w szczególności: MSSF 9, MSSF 15 oraz MSSF 16) oraz Ustawy o rachunkowości,
- umiejętności analizy i syntezy danych
- umiejętności pracy z aktami prawnymi
- sprawności w tworzeniu pisemnych opracowań
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem)
- umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientami
- dodatkowym atutem będzie rozpoczęta ścieżka w kierunku zdobywania uprawnień biegłego rewidenta lub innych uprawnień profesjonalnych w obszarze finansów
Oferujemy
- pełną wyzwań pracę w wiodącej na rynku polskim oraz międzynarodowym firmie doradczej
- szansę na zdobycie cennego doświadczenia zawodowego
- zaplanowaną ścieżkę kariery
- możliwość samorealizacji oraz rozwoju osobistego poprzez udział w specjalistycznych szkoleniach
- atrakcyjny pakiet socjalny, w tym kartę MultiSport, dodatkowe ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną, bony okolicznościowe
- przyjazną atmosferę pracy
- możliwość pracy zdalnej