Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta Zagranicznego

    STEGU Sp. z o.o.   Jełowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Zakres obowiązków: obsługa klienta zagranicznego, wykonywanie czynności administracyjno-biurowych, przyjmowanie i weryfikacja wpływających zamówień, sporządzanie zamówień wewnętrznych na podstawie zamówień od klientów, współpraca z firmami spedycyjnymi w zakresie tworzenia zleceń...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   opolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   opolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Telefoniczny Doradca Klienta - przedłużanie umów

    Unique People sp. z o.o.   Opole, ul. Oleska    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista junior / mid   28,10 zł brutto/godz.
    17 godz.
    Główne zadania: analiza potrzeb klienta i dopasowanie oferty, kontakt z obecnymi klientami naszego Kontrahenta, którym kończy się umowa, negocjowanie warunków, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Oczekiwania: płynna znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, wykształcenie...
  • Agent Nieruchomości

    RE/MAX Polska   Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  rekrutacja online
    17 godz.
    Co otrzymasz jako agent nieruchomości RE/MAX? wiedzę, która da Ci możliwość pracowania TYLKO na umowach ekskluzywnych, tzw. na wyłączność europejskie certyfikowane szkolenia podstawowe, dzięki którym będziesz profesjonalnym, skutecznym agentem nieruchomości przeprowadzającym...
  • Przedstawiciel / Przedstawicielka ds. Sprzedaży ubezpieczeń majątkowych

    TUiR Allianz Polska S.A.   Opole    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Twoje Zadania: Pozyskiwanie klientów: Aktywne zdobywanie nowych klientów i budowanie z nimi trwałych relacji, zapewniając najwyższą jakość obsługi. Indywidualne oferty ubezpieczeniowe: Tworzenie ofert idealnie dopasowanych do potrzeb klientów, gwarantujących im najlepszą ochronę....
  • Specjalista ds. sprzedaży

    TENSOFT Sp. z o.o.   Opole    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Kontakty telefoniczne i osobiste z obecnymi i nowym Klientami; Przygotowywanie ofert handlowych, przetargowych, ocena potencjału zakupowego Klienta; Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami; Realizacja celów...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Opolskie Opole Specjalista ds. Obsługi Klienta Opole
Konsultant w Centrum Obsługi Klienta

Konsultant w Centrum Obsługi Klienta

Nowa Itaka Sp. z o.o.
Opole
praca stacjonarna
1859 dni temu

Bądź na tak! Podejmij życiowe wyzwanie i dołącz do wielkiej rodziny ITAKI, lidera polskiej turystyki. Jesteśmy na rynku od 30 lat, gwarantujemy stabilną pracę w polskiej firmie o międzynarodowej renomie. Poznaj z nami podróże od podszewki i przekonaj się, że I…ITAKI świat jest piękny. Czekamy na Ciebie.

Konsultant w Centrum Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Opole
Twoje stanowisko:
  • dbanie o wysoką jakość obsługi klienta indywidualnego i biznesowego
  • wsparcie dla biur sprzedaży i udzielanie informacji w oparciu o ofertę i systemy rezerwacyjne
  • obsługa rozmów telefonicznych i korespondencji mailowej
  • współpraca z innymi działami w firmie
Nasze wymagania:
  • skończyłeś/skończyłaś szkołę lub studia związane z turystyką, a po letnim odpoczynku chcesz rozpocząć karierę zawodową?
  • chcesz się rozwijać i zdobywać nowe umiejętności, szybko i chętnie przyswajasz nową wiedzę?
  • potrafisz uważnie słuchać innych, cechuje Cię wielozadaniowość?
  • kontakt z Klientem i umiejętność nawiązywania długofalowych relacji to dla Ciebie czysta przyjemność?
  • znasz tajniki obsługi Klienta? - to dla nas dodatkowy atut
  • geografia i podróże to Twoje hobby?

Nie czekaj i rezerwuj bilet do kariery już teraz!

Dla Ciebie:
  • kompleksowe szkolenie i wdrożenie w nowe obowiązki
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia i praktycznej wiedzy z zakresu turystyki
  • super lokalizacja w samym centrum miasta
  • możliwość wyjazdów na zagraniczne szkolenia i konferencje
  • umowa o pracę i atrakcyjny system premiowania
  • dofinansowanie do wakacji oraz prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie, Karty Multisport

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „Rozporządzenie”) i w związku z przetwarzaniem przez Nowa Itaka sp. z o.o. z siedzibą w Opolu, Pani/Pana danych osobowych informujemy, że:

Administratorem danych osobowych jest Nowa Itaka sp. z o.o., adres siedziby: 45 – 072 Opole, ul. Reymonta 39, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Opolu VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000002269, NIP 754-26-86-316, REGON 532179139, kapitał zakładowy 3.315.000 złotych, tel. 77 5412 202, email info@itaka.pl

W sprawie danych osobowych kontakt można nawiązać mailowo na adres daneosobowe@itaka.pl Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w zakresie:

imienia (imion), nazwiska, daty urodzenia, płci, adresu e-mail, numeru telefonu, adresu zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia

dodatkowych danych (np. wizerunek, zainteresowania) podanych dobrowolnie w ramach całego procesu rekrutacyjnego (w tym przesłania zgłoszenia rekrutacyjnego)

dodatkowo mogą być przetwarzane dane pozwalające na identyfikacje urządzenia z którego Państwo korzystają na potrzeby stron internetowych i aplikacji mobilnych oferowanych przez Nowa Itaka sp. z o.o., takie jak adres IP i identyfikator MAC.

Dane osobowe będą udostępniane w minimalnym, niezbędnym dla realizacji usług i wymogów prawnych zakresie innym odbiorcom tj.:

kontrahentom realizującym usługi na rzecz Nowa Itaka Sp. z o o. na podstawie zawartych umów, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione innym podmiotom na rzecz których Nowa Itaka sp, z o.o. przeprowadza konkretny proces rekrutacyjny.

Pani/Pana dane będą przechowywane/przetwarzane:

Jeśli dane są zebrane w celu realizacji procesu rekrutacji to do zakończenia tego procesu, nie dłużej niż 1 rok od przesłania zgłoszenia rekrutacyjnego.

jeśli wyrażono zgodę na przetwarzanie danych celem udziału w przyszłych rekrutacjach to nie dłużej niż 3 lata od przesłania zgłoszenia rekrutacyjnego.

ustalania, dochodzenia, obrony roszczeń, co do zasady do 10 lat od zakończenia rekrutacji, z uwagi na obowiązujące terminy przedawnienia roszczeń (podstawa prawna: art. 118 i nast. Kodeksu Cywilnego).

Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 Rozporządzenia), ich sprostowania (art. 16 Rozporządzenia), prawo do przenoszenia danych (art. 20 Rozporządzenia), a nadto w określonych w Rozporządzeniu przypadkach do usunięcia danych (art. 17 Rozporządzenia) oraz ograniczenia ich przetwarzania (art. 18 Rozporządzenia)

Zgodnie z art. 21 Rozporządzenia posiada Pani/Pan prawo złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych. W przypadku sprzeciwu złożonego przed realizacją procesu rekrutacyjnego lub w jego trakcie, złożenie będzie wiązało się z brakiem możliwości udziału w rekrutacji.

W przypadkach, w których przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust 1 lit a) Rozporządzenia), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody W przypadku uznania, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia, przysługuje Pani/Pan prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego, (tj. do dnia 25.05.2018 r. do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, a po tej dacie do organu będącego jego następcą)

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta Zagranicznego

    STEGU Sp. z o.o.   Jełowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Zakres obowiązków: obsługa klienta zagranicznego, wykonywanie czynności administracyjno-biurowych, przyjmowanie i weryfikacja wpływających zamówień, sporządzanie zamówień wewnętrznych na podstawie zamówień od klientów, współpraca z firmami spedycyjnymi w zakresie tworzenia zleceń...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   opolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   opolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Telefoniczny Doradca Klienta - przedłużanie umów

    Unique People sp. z o.o.   Opole, ul. Oleska    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista junior / mid   28,10 zł brutto/godz.
    17 godz.
    Główne zadania: analiza potrzeb klienta i dopasowanie oferty, kontakt z obecnymi klientami naszego Kontrahenta, którym kończy się umowa, negocjowanie warunków, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Oczekiwania: płynna znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, wykształcenie...
  • Agent Nieruchomości

    RE/MAX Polska   Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  rekrutacja online
    17 godz.
    Co otrzymasz jako agent nieruchomości RE/MAX? wiedzę, która da Ci możliwość pracowania TYLKO na umowach ekskluzywnych, tzw. na wyłączność europejskie certyfikowane szkolenia podstawowe, dzięki którym będziesz profesjonalnym, skutecznym agentem nieruchomości przeprowadzającym...
  • Przedstawiciel / Przedstawicielka ds. Sprzedaży ubezpieczeń majątkowych

    TUiR Allianz Polska S.A.   Opole    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Twoje Zadania: Pozyskiwanie klientów: Aktywne zdobywanie nowych klientów i budowanie z nimi trwałych relacji, zapewniając najwyższą jakość obsługi. Indywidualne oferty ubezpieczeniowe: Tworzenie ofert idealnie dopasowanych do potrzeb klientów, gwarantujących im najlepszą ochronę....
  • Specjalista ds. sprzedaży

    TENSOFT Sp. z o.o.   Opole    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Kontakty telefoniczne i osobiste z obecnymi i nowym Klientami; Przygotowywanie ofert handlowych, przetargowych, ocena potencjału zakupowego Klienta; Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami; Realizacja celów...