Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży Zagranicznej

    STEGU Sp. z o.o.   Jełowa, ul. Dworcowa 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: obsługa klienta krajowego i zagranicznego, przyjmowanie i weryfikacja wpływających zamówień, sporządzanie zamówień wewnętrznych na podstawie zamówień od klientów, współpraca z magazynem w zakresie realizacji zamówień, współpraca z partnerami logistycznymi,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Praca zdalna Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Customer Service Specialist with Hebrew and English

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...
  • Customer Service Specialist with Czech and English

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Location: Remote from any place in Poland Job Description: As a Customer Service Specialist, you will be responsible for delivering exceptional customer service to customers of a global healthcare technology company specialising in the development and manufacturing of medical devices. You will...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Remote work Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions.
  • Customer Service Specialist with Hungarian and English

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your daily tasks: Providing logistical support related to customer orders; Ensuring the highest level of customer service (Chat/Email/Phone); Adhering to company policies and procedures, maintaining quality standards; Performing daily tasks efficiently and on time; Achieving quality goals related to...
  • Customer Service Professional with Japanese

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail); Meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for calls and customer...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    11 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista ds. Sprzedaży Rozwiązań Telekomunikacyjnych

    OPTIMO Sp. z o.o.   Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Do zadań należą: Doradzanie w telekomunikacji i ICT. Negocjacje, sprzedaż, tworzenie ofert. Pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych. Śledzenie trendów rynkowych. Opieka nad przydzielonymi klientami. Rozkład pracy: 60% czasu na zdobywanie klientów, 40% dla stale współpracujących. 50%...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Opolskie Opole Specjalista ds. Obsługi Klienta Opole
Konsultant w Centrum Obsługi Klienta

Konsultant w Centrum Obsługi Klienta

Nowa Itaka Sp. z o.o.
Opole
praca stacjonarna
1949 dni temu

Bądź na tak! Podejmij życiowe wyzwanie i dołącz do wielkiej rodziny ITAKI, lidera polskiej turystyki. Jesteśmy na rynku od 29 lat, gwarantujemy stabilną pracę w polskiej firmie o międzynarodowej renomie. Poznaj z nami podróże od podszewki i przekonaj się, że I…ITAKI świat jest piękny. Czekamy na Ciebie.

Konsultant w Centrum Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Opole

 

Twoje stanowisko:
  • kompleksowa obsługa posprzedażowa Klienta (telefoniczna i mailowa)
  • udzielanie wsparcia merytorycznego i technicznego biurom sprzedaży
  • współpraca z  działami: sprzedaży, produktu, obsługi destynacji w celu realizacji zadań
Nasze wymagania:
  • umiejętność pracy w zespole i doskonałej samoorganizacji pracy
  • umiejętność identyfikowania potrzeb i problemów Klienta
  • odporność na stres, komunikatywność i dobra dykcja
  • wykształcenie minimum średnie
  • znajomość geografii
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

mile widziane:

  • doświadczenie w branży turystycznej lub w pracy z klientem,
  • wiedza z zakresu technik sprzedaży i obsługi Klienta
  • znajomość systemów rezerwacyjnych Victor, MerlinX
Dla Ciebie:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe
  • Firmowe wyjazdy zagraniczne
  • Dofinansowanie do wczasów zagranicznych Pracownika i jego najbliższych
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
  • Kartę Multisport w atrakcyjnej cenie

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „Rozporządzenie”) i w związku z przetwarzaniem przez Nowa Itaka sp. z o.o. z siedzibą w Opolu, Pani/Pana danych osobowych informujemy, że:

Administratorem danych osobowych jest Nowa Itaka sp. z o.o., adres siedziby: 45 – 072 Opole, ul. Reymonta 39, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Opolu VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000002269, NIP 754-26-86-316, REGON 532179139, kapitał zakładowy 3.315.000 złotych, tel. 77 5412 202, email info@itaka.pl

W sprawie danych osobowych kontakt można nawiązać mailowo na adres daneosobowe@itaka.pl Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w zakresie:

imienia (imion), nazwiska, daty urodzenia, płci, adresu e-mail, numeru telefonu, adresu zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia

dodatkowych danych (np. wizerunek, zainteresowania) podanych dobrowolnie w ramach całego procesu rekrutacyjnego (w tym przesłania zgłoszenia rekrutacyjnego)

dodatkowo mogą być przetwarzane dane pozwalające na identyfikacje urządzenia z którego Państwo korzystają na potrzeby stron internetowych i aplikacji mobilnych oferowanych przez Nowa Itaka sp. z o.o., takie jak adres IP i identyfikator MAC.

Dane osobowe będą udostępniane w minimalnym, niezbędnym dla realizacji usług i wymogów prawnych zakresie innym odbiorcom tj.:

kontrahentom realizującym usługi na rzecz Nowa Itaka Sp. z o o. na podstawie zawartych umów, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione innym podmiotom na rzecz których Nowa Itaka sp, z o.o. przeprowadza konkretny proces rekrutacyjny.

Pani/Pana dane będą przechowywane/przetwarzane:

Jeśli dane są zebrane w celu realizacji procesu rekrutacji to do zakończenia tego procesu, nie dłużej niż 1 rok od przesłania zgłoszenia rekrutacyjnego.

jeśli wyrażono zgodę na przetwarzanie danych celem udziału w przyszłych rekrutacjach to nie dłużej niż 3 lata od przesłania zgłoszenia rekrutacyjnego.

ustalania, dochodzenia, obrony roszczeń, co do zasady do 10 lat od zakończenia rekrutacji, z uwagi na obowiązujące terminy przedawnienia roszczeń (podstawa prawna: art. 118 i nast. Kodeksu Cywilnego).

Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 Rozporządzenia), ich sprostowania (art. 16 Rozporządzenia), prawo do przenoszenia danych (art. 20 Rozporządzenia), a nadto w określonych w Rozporządzeniu przypadkach do usunięcia danych (art. 17 Rozporządzenia) oraz ograniczenia ich przetwarzania (art. 18 Rozporządzenia)

Zgodnie z art. 21 Rozporządzenia posiada Pani/Pan prawo złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych. W przypadku sprzeciwu złożonego przed realizacją procesu rekrutacyjnego lub w jego trakcie, złożenie będzie wiązało się z brakiem możliwości udziału w rekrutacji.

W przypadkach, w których przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust 1 lit a) Rozporządzenia), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody W przypadku uznania, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia, przysługuje Pani/Pan prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego, (tj. do dnia 25.05.2018 r. do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, a po tej dacie do organu będącego jego następcą)

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży Zagranicznej

    STEGU Sp. z o.o.   Jełowa, ul. Dworcowa 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: obsługa klienta krajowego i zagranicznego, przyjmowanie i weryfikacja wpływających zamówień, sporządzanie zamówień wewnętrznych na podstawie zamówień od klientów, współpraca z magazynem w zakresie realizacji zamówień, współpraca z partnerami logistycznymi,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Praca zdalna Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Customer Service Specialist with Hebrew and English

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...
  • Customer Service Specialist with Czech and English

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Location: Remote from any place in Poland Job Description: As a Customer Service Specialist, you will be responsible for delivering exceptional customer service to customers of a global healthcare technology company specialising in the development and manufacturing of medical devices. You will...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Remote work Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions.
  • Customer Service Specialist with Hungarian and English

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your daily tasks: Providing logistical support related to customer orders; Ensuring the highest level of customer service (Chat/Email/Phone); Adhering to company policies and procedures, maintaining quality standards; Performing daily tasks efficiently and on time; Achieving quality goals related to...
  • Customer Service Professional with Japanese

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail); Meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for calls and customer...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    11 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista ds. Sprzedaży Rozwiązań Telekomunikacyjnych

    OPTIMO Sp. z o.o.   Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Do zadań należą: Doradzanie w telekomunikacji i ICT. Negocjacje, sprzedaż, tworzenie ofert. Pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych. Śledzenie trendów rynkowych. Opieka nad przydzielonymi klientami. Rozkład pracy: 60% czasu na zdobywanie klientów, 40% dla stale współpracujących. 50%...