Ogłoszenie numer: 1534477, z dnia 2017-02-21
Biuro Podróży ITAKA jest największym touroperatorem w Polsce o stale rosnącej pozycji na rynku. Swoją silną pozycję w branży zawdzięczamy nieustannemu rozwojowi oraz temu, że pracują u nas wyjątkowi ludzie.
Tym razem poszukujemy pracowników do naszego zespołu do zadań specjalnych jakim jest
Centrum Obsługi Klienta
Szukamy ludzi z charakterem!
Wprawdzie dużo rozmawiamy przez telefon i odpisujemy na setki maili, ale nie jest to typowe „call center”.
Bo u nas:
- dowiesz się jak wygląda proces tworzenia oferty oraz co dzieje się zanim nasz Klient postawi stopę na gorącym piasku na plaży w Grecji, a co więcej będziesz mieć wpływ na ten proces!
- rozszyfrujesz tajemnicze pojęcie „przyczyny operacyjne”
- nauczysz się empatii i słuchania ludzi
- poznasz wyjątkowe osoby i będziesz z nimi pracować
Konsultant w Centrum Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Opole
Opis stanowiska
Jak wygląda nasza praca i co będziesz robić dowiesz się na spotkaniu z nami, a w skrócie: będzie to kompleksowa obsługa klienta posprzedażowego oraz sieci sprzedaży z użyciem kanałów komunikacji telefonicznej i poczty elektronicznej.
Wymagania
Ale, aby u nas pracować...
- trzeba znać trochę geografii i interesować się podróżami – niby banał, ale szybko to zweryfikujemy
- być odpornym na stres, ale tak naprawdę odpornym
- trzeba umieć szybko analizować i przetwarzać informacje oraz być zdolnym do działania pod presją czasu i stresujących okoliczności, być kreatywnym
- dobrze byłoby mieć doświadczenie w branży turystycznej lub w pracy z klientem indywidualnym czy biznesowym (B2C, B2B) albo w pracy „na słuchawce”, a co za tym idzie mieć wiedzę z zakresu technik sprzedaży i obsługi Klienta
- musi być dyplom – a więc wykształcenie minimum licencjackie, przyjmiemy też studenta ostatniego roku
- trzeba wykazywać się odpowiedzialnością, systematycznością i dokładnością w realizacji powierzonych obowiązków, ale mieć też poczucie humoru
- Do you speak English? Sprechen Sie Deutsch? Nie musi być razem.
- być dyspozycyjnym/ą
Pozostałe pożądane cechy:
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność i bardzo dobra dykcja
- dyspozycyjność
- samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy
- szczere zaangażowanie w wykonywaną pracę
Znajomość systemów rezerwacyjnych Victor i Merlin będzie dodatkowym atutem.
Wymagania techniczne, podstawowe minimum:
- znajomość MS Office, mile widziane doświadczenie w pracy z użyciem aplikacji typu CRM.
Oferujemy
- nieszablonową i obfitującą w wyzwania pracę w naprawdę fajnym zespole w renomowanej firmie
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności, a czy coś więcej to dowiesz się na rozmowie kwalifikacyjnej
- szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego
- służbowe wyjazdy studyjne w miejsca, które posiadamy w ofercie
- dofinansowanie wakacji w atrakcyjnych miejscach dla Ciebie i Twoich bliskich
- dofinansowanie kosztów zajęć sportowych