„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more.Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Komunikacja z klientami telefonicznie, przez czat i e-mail (wychodzące i przychodzące). Ochrona poufnych danych klientów. Zapewnienie profesjonalnej, cierpliwej i empatycznej obsługi.
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Obsługa klientów poprzez telefon, chat i e-mail. Ochrona poufnych informacji klientów. Prezentowanie podejścia proaktywnego, cierpliwego i empatycznego.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Komunikacja z klientami przez telefon, czat i e-mail. Przestrzeganie zasad poufności informacji klientów. Postawa proaktywna, cierpliwa, empatyczna i zrozumiała.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 7 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych produktów, stosując proaktywne...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Rozwiązywanie problemów klientów przez telefon, e-mail oraz chat. Wsparcie w obsłudze kanałów cyfrowych. Identyfikacja i diagnoza problemów z produktami. Ocena możliwości rozwiązania problemów przez klienta bez wizyty technika. Przygotowanie raportów dotyczących problemów technicznych dla techników.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your responsibilities: Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound). Working with confidential customer information and treating it sensitively. Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude.
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your responsibilities: Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound). Working with confidential customer information and treating it sensitively. Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your responsibilities: Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound). Working with confidential customer information and treating it sensitively. Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your responsibilities: Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound). Working with confidential customer information and treating it sensitively. Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 7 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...