- Komunikacja z klientami drogą telefoniczną, mailową oraz przez chat (zarówno rozmowy przychodzące, jak i wychodzące).
- Ochrona danych klientów i dbałość o ich poufność.
- Przejawianie proaktywności oraz empatii.
- Biegła znajomość języka rosyjskiego (poziom C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (minimum B2).
- Elastyczność w godzinach pracy, w tym dyspozycyjność w weekendy i święta.
- Doświadczenie w obsłudze klienta, call center, branży turystycznej lub lotniczej będzie dodatkowym atutem.
- Nowoczesne miejsce pracy w centrum Katowic.
- Zgrany zespół i wydarzenia integracyjne.
- Pełnopłatne szkolenie przygotowujące do bezpośredniej obsługi klienta.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Program poleceń - bonus za rekomendowanie znajomych do pracy.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.