Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
8 godz.
Forma współpracy: umowa o pracę; Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów, Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami,...
Zakres obowiązków: Wsparcie klientów przy rozwiązywaniu problemów technicznych i merytorycznych Telefoniczna i mailowa obługa klientów Dbałość o dobre relacje z klientami Udział w szkoleniach
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
6 dni
Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Opis stanowiska Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni) Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej; Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca zdalna / hybrydowa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
12 dni
Świadczenie wsparcia drugiej linii dla aplikacji systemowych; Kooperacja z użytkownikami końcowymi oraz dostawcami; Współpraca z HelpDesk w celu rozwiązywania zgłoszeń; Inicjowanie instalacji poprawek przez zespół Administratorów; Udział w testach oraz wdrażaniu systemów zgodnie z...
Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...
Jesteśmy jedną z największych międzynarodowych firm konsultingowych z siecią placówek w Danii, Szwecji, Norwegii, Niemczech, Holandii i w Polsce. Zatrudniamy najlepszych na rynku Specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży IT. Prowadzimy na co dzień kilkadziesiąt rozwojowych projektów w każdej branży z wyłączeniem sił zbrojnych. We współpracy z konsultantami jesteśmy nastawieni na otwartą i przejrzystą komunikację.
Jako firma hołdujemy skandynawskiej kulturze pracy, nastawionej na osiąganie celów z zachowaniem równowagi pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym. Kierujemy się zasadami fair play zarówno wobec naszych klientów, jak i konsultantów.
Konsultant TIA
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: #8617
INFORMACJE O PROJEKCIE:
Branża: Ubezpieczenia.
Typ projektu: Wsparcie / Testy.
Szczegóły: Analiza incydentów i service requestów zgłaszanych przez użytkowników TIA7 (technologie: Oracle 12, ADF, TIA, GIT).
Lokalizacja: Warszawa / praca w siedzibie klienta.
Możliwość pracy zdalnej: Nie.
Język projektu: polski / angielski (na poziomie czytania dokumentacji technicznej).
Wynagrodzenie: do 100 PLN/h + VAT (w zależności od doświadczenia).
Długość projektu: do 31.12.2017 r.
Start: 06.2017 r.
Współpraca typu: B2B.
KATEGORIA PROJEKTU:
Analiza incydentów oraz service requestów zgłaszanych przez użytkowników TIA7.
Przygotowanie rozwiązania oraz wdrożenie w środowisku testowym, obsługa zgłaszanych w trakcie testów błędów.
Wdrożenia na środowisko produkcyjne.
Wymagania:
3 lata doświadczenie zawodowego, doświadczenie w pracy z platformą TIA.
Bardzo dobra znajomość: SQL, PL/SQL w środowisku Oracle.
Znajomość ADF.
Wykształcenie wyższe techniczne.
MILE WIDZIANE:
Znajomość zagadnień ubezpieczeniowych.
Wiedza z zakresu optymalizacji zapytań oraz wydajności w bazach danych.
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie w modelu B2B uzależnione od posiadanych kompetencji i doświadczenia.
Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport.
Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
8 godz.
Forma współpracy: umowa o pracę; Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów, Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami,...
Zakres obowiązków: Wsparcie klientów przy rozwiązywaniu problemów technicznych i merytorycznych Telefoniczna i mailowa obługa klientów Dbałość o dobre relacje z klientami Udział w szkoleniach
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
6 dni
Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Opis stanowiska Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni) Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej; Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca zdalna / hybrydowa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
12 dni
Świadczenie wsparcia drugiej linii dla aplikacji systemowych; Kooperacja z użytkownikami końcowymi oraz dostawcami; Współpraca z HelpDesk w celu rozwiązywania zgłoszeń; Inicjowanie instalacji poprawek przez zespół Administratorów; Udział w testach oraz wdrażaniu systemów zgodnie z...
Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...