Jesteśmy jedną z największych i najnowocześniejszych firm Contact Center w Polsce.
Kompleksowo obsługujemy Klientów jednego z największych banków w Polsce
– Banku Pekao S.A. – Właściciela CBB
- Telefoniczny kontakt z klientami Banku Pekao S.A.
- Budowanie relacji z Klientami Banku
- Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku
- POZYTYWNE NASTAWIENIE - warunek konieczny :)
- Chęć rozwoju w bankowości i w sprzedaży, nawet jeśli to
początek Twojej kariery zawodowej - Komunikatywność i miły głos
- Nastawienie na cel
- Entuzjazm i zaangażowanie – w naszej Firmie doceniamy
doświadczenie osób starszych, jak również zapał osób młodych
- Stałe wynagrodzenie
- Elastyczność i bezpieczeństwo
- Pakiet atrakcyjnych szkoleń (za które Ci płacimy od razu
po szkoleniu) - Możliwość awansu i rozwoju zawodowego w Grupie
kapitałowej Banku Pekao S.A. - Preferencyjną ofertę produktów bankowych
- Liczne okazje do integracji
- Możliwość wymiany doświadczeń między pokoleniami –
współpracujemy z osobami, które rozpoczynają karierę
zawodową, jak i z osobami, które mają już bogate doświadczenie
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirectPracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.